Λιγότερο και περισσότερο στη ζωή μου

22.2.20



Η ζωή μας είναι γεμάτη με αποφάσεις. Καθημερινά είναι ένα ερώτημα, στο οποίο καλείσαι να απαντήσεις. Η κάθε μέρα είναι μία επιλογή που κάνεις. Και η κάθε επιλογή έχει τις ανάλογες συνέπειες. Κάποιες φορές δεν είναι τόσο σημαντικές, όμως άλλες φορές από μία απόφαση καθορίζεται ολόκληρη η υπόλοιπη ζωή σου. Δεν είναι κάπως τρομακτικό αυτό;
Τις τελευταίες ημέρες στέκομαι μπροστά σε ένα τεράστιο δίλημμα. Στέκομαι μπροστά σε δύο πόρτες. Η κάθε μία έχει τις συνέπειές της, όπως και τα ρίσκα της, και προσπαθώ με κόπο να σκεφτώ ποια πόρτα θα έχει τα περισσότερα κέρδη και τις λιγότερες απώλειες. Κι είναι τόσο δύσκολο αυτό... γιατί πρόκειται για μία πολύ, πολύ σημαντική απόφαση. Δεν ξέρω σε τέτοιες περιπτώσεις τι είναι καλύτερο, να αφήσεις το χρόνο να σου δείξει ή να κινητοποιηθείς; Μακάρι να'ξερα...!
Σήμερα έχω τη συνέχεια του Φεβρουαρίου για το 5-Year-Journal...


17/2: Τι με εκνευρίζει;
Με εκνευρίζει απίστευτα η αδικία, η εκμετάλλευση και η αδιαφορία.

18/2: Τι θα έκανε τη σημερινή ημέρα τέλεια;
Λίγος περισσότερος ύπνος, γιατί ένιωθα πως νύσταζα πάάάαρα πολύ όλη την ημέρα και δεν είχα πολλή ενέργεια.

19/2: Τι με αγχώνει;
Τη συγκεκριμένη περίοδο με αγχώνουν κάποιες προσωπικές υποθέσεις... κάποιες αποφάσεις που πρέπει να πάρω και αφορούν πολύ σοβαρά το μέλλον μου...

20/2: Πώς θα ήθελα οι άνθρωποι που είναι γύρω μου να αισθάνονται για εμένα;
Θα ήθελα να νιώθουν άνετα, να τους μεταφέρω θετική ενέργεια κι αισιοδοξία, κι επειδή περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας μου με παιδιά και έφηβους, θα ήθελα να αισθάνονται ασφάλεια και αποδοχή.

21/2: Πώς έδειξα αγάπη σήμερα;
Σήμερα ήταν μία πραγματικά κακή ημέρα, που όχι απλώς δεν έδειξα αγάπη, αλλά έκανα τα πάντα για να δείξω το εντελώς αντίθετο...

22/2: Τι θέλω να βλέπω λιγότερο στη ζωή μου;
Λιγότερη μιζέρια, λιγότερη εκμετάλλευση, λιγότερα ψέματα, λιγότερα σύννεφα...

23/2: Τι θέλω να βλέπω περισσότερο στη ζωή μου;
Περισσότερη αγάπη, περισσότερη ελευθερία, περισσότερη αποδοχή, περισσότερη χαρά...






Καλό σαββατοκύριακο!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Αναμετρώ τις σκέψεις σου Αναστασία και τους προβληματισμούς σου. Πιστεύω θα πάρεις τη σωστή απόφαση χωρίς άγχος και πίεση. Σου εύχομαι το καλύτερο. Όμορφο Σαββατοκύριακο να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή μας δεν είναι φλατ. Για μένα ευτυχώς.
    Σίγουρα όμως όταν βρίσκεσαι μπροστά σε διλήμματα, νιώθεις και ευάλωτος.
    Ίσως η θετική σκέψη και μια πιο χαλαρή αντιμετώπιση της ζωής, να βοηθάει κάποιες φορές.
    Θα μου πεις δεν είναι όλα τα προβλήματα μικρά.
    Θα σου πω όμως, όσο και να αγχώνεσαι κάποιες επιλογές και καταστάσεις δεν αλλάζουν.
    Έτσι το βλέπω.
    Ελπίζω να βοηθάει κάπως.
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs