Η φροντίδα του προσώπου (2)

27.2.20


Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης σχετικά με την περιποίηση του προσώπου μέσα από τη διατροφή (κυρίως), στη σημερινή ανάρτηση θα μιλήσω για την περιποίηση που κάνω με καλλυντικά και κατάλληλα προϊόντα.
Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. 

Για την πρωινή περιποίηση:
Σαπούνι ενυδάτωσης, αναπλαστική κρέμα ημέρας, κρέμα ματιών για θρέψη
Αρχικά κάνω αφρό με το σαπούνι και πλένω το πρόσωπό μου. Ξεπλένω και εφαρμόζω την κρέμα ματιών για θρέψη. Στη συνέχεια, εφαρμόζω την αναπλαστική κρέμα ημέρας.

Για τη νυχτερινή περιποίηση:
Σαπούνι για detox, κρέμα νυκτός, κρέμα ματιών για μαύρους κύκλους
Κάνω αφρό με το σαπούνι και πλένω το πρόσωπό μου. Ξεπλένω. Εφαρμόζω την κρέμα ματιών για μαύρους κύκλους και έπειτα εφαρμόζω την κρέμα νυκτός σε όλο το πρόσωπο.

Πέραν των καθημερινών...
Βάζω μάσκα προσώπου 2 φορές την εβδομάδα 
Κάνω πίλινγκ κάθε 2 εβδομάδες περίπου
Κάνω βαθύ καθαρισμό, σε αισθητικό, κάθε 3 ή 4 μήνες, ανάλογα με τις ανάγκες του προσώπου μου

Παρατηρήσεις:
Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ το πρωί είναι διαφορετικά από εκείνα που χρησιμοποιώ το βράδυ.
Χρησιμοποποιώ το σαπούνι ενυδάτωσης το πρωί, για να διατηρήσει ενυδατωμένο το πρόσωπό μου μέσα στην ημέρα. Αντίθετα, χρησιμοποιώ το σαπούνι για detox το βράδυ, ώστε να το πρόσωπό μου να είναι απελευθερωμένο από όσα μαζεύτηκαν επάνω καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και να είναι καθαρό κατά το μεγάλο διάστημα της νύχτας.
Οι κρέμες και τα καλλυντικά έχουν γενικά μεγαλύτερη δράση κατά τη διάρκεια της νύχτας, γι' αυτό και χρησιμοποιώ νύχτα την κρέμα ματιών για μαύρους κύκλους (που είναι δυνατότερη από την κρέμα ματιών για θρέψη), μιας και έχω ένα ελαφρύ πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους μου. 
Πρώτα κάνω πίλινγκ και έπειτα βάζω τη μάσκα. 

Φυσικά, αυτά είναι πράγματα που κάνω μόνη μου. Δε μου τα έχει επιδείξει κάποιος και σε καμία περίπτωση δεν τα συστήνω σε άτομα που μπορεί να έχουν κάποια δερματολογική πάθηση ή οποιοδήποτε δερματολογικό πρόβλημα. 

Για όποιον ενδιαφέρεται σχετικά με τις εταιρείες των προϊόντων που χρησιμοποιώ, ας επικοινωνήσει με μήνυμα μαζί μου, ώστε να του απαντήσω προσωπικά (και όχι δημόσια, μιας και η παρούσα ανάρτηση δεν είναι διαφημιστική).

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs