Ποια είναι η υπερδύναμή μου

17.2.20



9/2: Τι διάθεση είχα σήμερα;
Πήγαμε με τη φιλεναδίτσα μου εκδρομή στα Τρίκαλα Κορινθίας και περάσαμε πολύ όμορφα! Ήταν μία ευχάριστη ημέρα, αν και έλαβα νέα απροσδόκητα και δεν ξέρω αν θα πρέπει να χαρώ ή όχι...

10/2: Ποιο ήταν το τελευταίο καινούριο πράγμα που δοκίμασα;
Έχω καιρό να δοκιμάσω κάτι καινούριο και η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι ποιο ήταν το τελευταίο πράγμα...

11/2: Η μεγαλύτερη ελπίδα μου είναι...
Ο Θεός...

12/2: Τι προκαλεί/δοκιμάζει την ηθική μου;
Το ότι είμαι γεννημένη επαναστάτρια και δεν μπορώ άλλο στη ζωή μου να υποκύπτω σε “πρέπει”. Το συναίσθημα έρχεται σε μόνιμη βάση αντίθετα με τα πλαίσια στα οποία είμαι τοποθετημένη, κι αυτό δημιουργεί σύγχυση και δοκιμάζει έντονα τα όρια της ηθικής μου.

13/2: Τρία πράγματα που χρειάζεται να αγοράσω.
Δεν αισθάνομαι ότι χρειάζεται να αγοράσω κάτι...

14/2: Σήμερα ένιωσα πραγματικά ασφαλής γνωρίζοντας ότι...
Η μόνη ασφάλεια που ένιωσα σήμερα ήταν για βασικά πράγματα, όπως για παράδειγμα ότι στο τέλος της ημέρας θα γυρίσω σπίτι μου, όσες περιπέτειες κι αν μου τύχουν. Κατά τα άλλα... δεν ένιωσα ιδιαίτερα ασφαλής.

15/2: Σε ποιου τη ζωή έκανα τη διαφορά σήμερα;
Στου αδερφούλη μου, θέλω να ελπίζω! Του ετοίμασα ένα πολύ όμορφο δείπνο!

16/2: Ποια είναι η υπερδύναμή μου;
Η ανθεκτικότητά μου και η υπομονή μου.


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs