Η πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου

8.1.20


Η πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου πέρασε ήδη – δεν είναι πολύ περίεργο το πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός; Σαν εχθές μου φαίνεται που έκλεισαν τα σχολεία και περιμέναμε τις διακοπές των Χριστουγέννων. Η αλήθεια είναι πως φέτος σε αυτή την εορταστική περίοδο πέρασα πολύύύυ καλά, εν αντιθέσει με άλλες χρονιές που τα Χριστούγεννα δεν ήταν το “φόρτε” μου. Πάντα θα χρωστάω αυτές τις ημέρες χαράς σε ανθρώπους που ήταν κοντά μου.
Και ήρθε η ώρα για το Journal...

1/1: Τα συναισθήματά μου σήμερα
Σε γενικές γραμμές είμαι αισιόδοξη και χαρούμενη, αν και άρπαξα ένα μικρό κρύωμα που με έχει κάπως ρίξει.

2/1: Κάτι που δε θέλω να ξεχάσω
Κατ' αρχάς δε θέλω να ξεχάσω πόσο όμορφα πέρασα σήμερα στην πρώτη εκδρομή της χρονιάς.
Δεύτερον, δε θέλω να ξεχάσω ποιος είναι ο στόχος μου φέτος. Πρέπει να μείνω προσηλωμένη.
Τρίτον, να μην ξεχάσω να είμαι ευγνώμων για όσα και όσους έχω στη ζωή μου.

3/1: Είμαι ικανοποιημένος από τη σημερινή ημέρα;
Έτσι κι έτσι. Το κρύωμα συνεχίζει να υπάρχει και μου τρώει ενέργεια. Ενώ είχα θέληση και διάθεση να κάνω κάποια πράγματα, τελικά δεν τα κατάφερα λόγω πονόλαιμου και συναχιού.

4/1: Κάτι καινούριο που θέλω να ζήσω.
Χμμ... Να κάνω σκι, πατινάζ και να τρέξω σε ημιμαραθώνιο.

5/1: Υπήρξε κάποιος που με έκανε να γελάσω;
Ναι, η φίλη μου!

6/1: Με ενοχλεί υπερβολικά...
...το ότι οι ανθρώπινες σχέσεις τη σήμερον ημέρα έχουν γίνει τόσο δύσκολες. Παλιότερα, θυμάμαι και είμαι σίγουρη πως τα πράγματα ήταν πολύ πιο εύκολα. Πλέον όλα είναι τόσο δύσκολα, οι άνθρωποι κρύβονται, δε μιλάνε για όσα σκέφτονται, παίζουν ρόλους, γενικά...

7/1: Μου έχει λείψει...
...η σωστή και οργανωμένη προπόνηση. Ελπίζω να μπω ξανά στο ρυθμό μου τώρα που πέρασαν οι γιορτές.


Θυμίζω πως εδώ μπορείς να βρεις τις ερωτήσεις.



Φιλάκια!


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs