Το τελευταίο πράγμα που ήθελα και δεν έγινε

8.2.20


1/2: Από 1 έως 10, πόσο καλή είναι η υγεία μου;
Θα έλεγα αυστηρώς 7.5. Κάνω μία αρκετά προσεγμένη διατροφή και αθλούμαι καθημερινά, παίρνω βιταμίνες και φροντίζω το σώμα μου από κάθε άποψη, όπως επίσης προσέχω πολύ αυτόν τον καιρό να μην αρπάξω κάποιο κρύωμα, με τόσες ιώσεις που κυκλοφορούν. Κόβω 2.5 μονάδες γιατί θα πρέπει να επισκεφθώ τον οδοντίατρο για έναν προληπτικό έλεγχο και συνεχώς το αναβάλλω.

2/2: Αν η σημερινή ημέρα μπορούσε να λήξει εδώ και τώρα, τι θα άλλαζα;
Γιατί να λήξει; Η σημερινή ημέρα ήταν ΥΠΕΡΟΧΗ από κάθε άποψη. Πήγαμε μία εκδρομή στην Πάτρα, μονοήμερη, όπου περάσαμε πολύ όμορφα. Γυρίζοντας πίσω, βγήκα μία βόλτα για ένα χαλαρό ποτό και στη συνέχεια για γλυκάκι (καρυδόπιτα με παγωτό). 

3/2: Ποιο άτομο θα ευχόμουν να μην είχα να αντιμετωπίσω σήμερα;
Ευτυχώς είχα την τύχη ώστε τα άτομα που δεν ήθελα να αντιμετωπίσω σήμερα, δεν ήρθαν καν κοντά μου και έτσι απέφυγα την οποιαδήποτε επαφή. Σήμερα ήταν ξεκάθαρα θέμα τύχης, μπορώ να πω!

4/2: Τι αγόρασα σήμερα;
Ψωμί για το σπίτι; Τίποτα άλλο.

5/2: Εύχομαι να...
...ήξερα πώς να κάνω τους ανθρώπους να νιώθουν όπως ακριβώς κι εγώ. Τότε θα ήμουν πολύ χαρούμενη.

6/2: Ποιο βιβλίο διαβάζω αυτόν τον καιρό;
Δε διαβάζω κάτι λογοτεχνικό αυτή τη στιγμή, παρά μόνο κάποια βιβλία Μαθηματικών που χρειάζομαι για τη διπλωματική μου. 

7/2: Πόσες ώρες κοιμήθηκα χθες βράδυ;
8 ώρες και 46 λεπτά, το smartwatch μου είχε την καλοσύνη να καταμετρήσει τον ύπνο μου.

8/2: Το τελευταίο πράγμα που ήθελα αλλά δεν έγινε / δεν πήρα.
Θα ήθελα να είχα περισσότερο χρόνο με έναν άνθρωπο που αγαπώ πολύ, αλλά δε στάθηκε δυνατό... κι αυτό είναι κάτι που με έχει στενοχωρήσει πολύ.


5-Year-Journal
1-7 Ιανουαρίου 2020

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs