7 αγαπημένες συνήθειες που με κάνουν χαρούμενη

3.2.20



Όλοι μας έχουμε συνήθειες που δεν μπορούμε να κόψουμε. Κάποιες εξ αυτών γιατί είναι αναγκαστικά κομμάτι της καθημερινότητάς μας και πρέπει να τις έχουμε, αλλά κάποιες άλλες γιατί πραγματικά μας ευχαριστούν. Για αυτές τις δεύτερες είναι που θέλω να σου μιλήσω σήμερα. Για τις συνήθειές μου που με κάνουν χαρούμενη. Γιατί μου αρέσει οι καλές συνήθειες να μοιράζονται, να εμπνέουν και να παρακινούν. Γι' αυτό το λόγο, ετοιμάσου, γιατί θέλω στο τέλος της ανάρτησης να μου πεις και τις δικές σου αγαπημένες συνήθειες που σε ανεβάζουν, έτσι ώστε να παίρνουμε ιδέες και να φτιάχνουμε μια ποιοτικότερη και πιο χαρούμενη καθημερινότητα και ζωή!


1️⃣ Η πρωινή γυμναστική

Πραγματικά είναι το καλύτερό μου να γυμνάζομαι πολύ πρωί. Μου δίνει ενέργεια για όλη την υπόλοιπη ημέρα και με κάνει να νιώθω πως το σώμα μου είναι δυνατό και οι μύες μου λειτουργούν όντως. Εκτός αυτών όμως, μου αρέσει πολύ να προσπαθώ να ξεπεράσω τον εαυτό μου κάθε φορά.


2️⃣ Η μαγειρική

Λατρεύω να μαγειρεύω για όσους αγαπώ. Πιστεύω πάντα πως τα φαγητά έχουν μια ιδιαίτερη νοστιμάδα όταν τα έχεις μαγειρέψει με φροντίδα για αγαπημένα πρόσωπα. Γι' αυτό έχω κιόλας εδώ μέσα τόσες αναρτημένες συνταγές (που μπορεί να μην είναι γκουρμεδιάρικες και φοβερές, αλλά είναι εύκολες, με απλά υλικά που όλοι έχουμε στα σπίτια μας και φτιαγμένες με φαντασία και μεράκι).


3️⃣ Δεν είναι απλά ο καναπές...

... είναι ότι αγαπώ να κάθομαι σε συγκεκριμένο σημείο του καναπέ, να πίνω τον καφέ μου ή το τσάι μου εκεί, να διαβάζω τα βιβλία μου και να γράφω. Ειδικά όταν νυχτώνει, μου αρέσει ακόμα πιο πολύ, γιατί ανάβω και κεράκια.


4️⃣ Οι Κυριακές

Η Κυριακή είναι από μόνη της μία μορφή συνήθειας. Το πρωί πάμε με τις φίλες μου για καφέ, το μεσημέρι μαζευόμαστε όλοι οικογενειακά για φαγητό και το βράδυ πάμε με την παρέα για ένα χαλαρό ποτό. Είναι η ευκαιρία μας για να βρισκόμαστε, και η οικογένεια, αλλά και οι φίλοι, μιας και όλοι μας τρέχουμε καθημερινά και δε βλεπόμαστε εύκολα.


5️⃣ Βάζοντας χρώμα στη ζωή

Δεν είμαι ζωγράφος, γι' αυτό και δε ζωγραφίζω – δεν είμαι καλή σε αυτό και το ξέρω. Μου αρέσει όμως πολύ να χρωματίζω ήδη έτοιμα σχέδια. Υπάρχουν πολλά βιβλία ειδικά με colouring pages για ενήλικες, αλλά και δωρεάν σελίδες στο διαδίκτυο. Πολλά βράδια, όταν είμαι αρκετά κουρασμένη για οτιδήποτε άλλο, παίρνω τις κασετίνες μου με τους μαρκαδόρους και γεμίζω με χρώμα τις σελίδες μου. Είναι πολύ απελευθερωτικό, αποβάλλει το άγχος και με χαλαρώνει, ειδικά υπό την ακρόαση ebooks.


6️⃣ Σπα στην μπανιέρα μου

Δε χρειάζεται να δίνεις χρήματα για να περιποιείσαι και να κακομαθαίνεις τον εαυτό σου (αν και κάποιες φορές το αξίζεις να πας σε ένα καλό κέντρο περιποίησης και να παραδοθείς στις υπηρεσίες σπα). Μου αρέσει πολύ να μετατρέπω στο μπάνιο μου σε σπα. Με ζεστό νερό, με αφρόλουτρα και κρέμες ενυδατικές, και ένα σωρό μπουκαλάκια που μυρίζουν όλα τόσο τέλεια!!


7️⃣ Τα Μαθηματικά

Το άφησα τελευταίο αυτό, όχι γιατί είναι το λιγότερο σημαντικό, αλλά αντιθέτως γιατί είναι το πιο σημαντικό. Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε μία μέρα της ζωής μου χωρίς Μαθηματικά. Κάθε μέρα διαβάζω τα παλιά πανεπιστημιακά που έκανα στο προπτυχιακό, μερικές μέρες διαβάζω νέα μαθήματα, όμως αυτό είναι καθημερινό και με ευχαριστεί πολύ. Ήταν η πρώτη συνήθεια που απέκτησα από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου και δε θα εγκαταλείψω ποτέ και για τίποτα. Pure love.


Τι λες; Θα μου πεις κι εσύ τις αγαπημένες σου συνήθειες;


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Μακάρι να είχα αυτήν την ενέργεια κι εγώ το πρωί, να γυμναστώ... Ξυπνάω και νιώθω κατάκοπη.
    Εμένα μου αρέσει πολύ η ζωγραφική και να συναντάω τους φίλους μου. Φυσικά και να ακούω μουσική. Είναι οι αγαπημένες μου συνήθειες. Εεε, βλέπω και νετφλιξ τα βράδια, για να χαλαρώνω! 💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε καμαρώνω που ζωηγραφίζεις! Μακάρι να είχα χρόνο να έκανα κι εγώ μία τέτοια δραστηριότητα!
      Φιλιά πολλά Μάρθα μου!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω αυτές τις αναρτήσεις σου. Είναι γεμάτες με τόση ενέργεια. Σ' το έχω ξαναπεί. Μου μεταδίδεις κάτι πολύ θετικό.
    Λοιπόν, εμένα οι αγαπημένες μου συνήθειες είναι η γυμναστική, οι βραδινές βόλτες με το αμάξι, η μουσική και ενίοτε οι συναντήσεις με καλούς φίλους. Βέβαια εδώ που βρίσκομαι δεν έχω φίλους, αλλά όσο πάει όλο και κοινωνικοποιούμαι χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή... μέσα από τη δουλειά, αλλά και άλλες δραστηριότητες, θα γνωρίσεις κόσμο και θα αποκτήσεις κάποιες μορφές παρέας.
      Πολλά φιλιά και καλά να περνάς Αλέξανδρε!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs