Ημέρες αναστάτωσης

22.2.21


 15/2: Σε ποιου τη ζωή έκανα τη διαφορά σήμερα;

Πιθανότατα σε μία μαθήτριά μου, η οποία μου εμπιστεύτηκε ένα θέμα υγείας που έχει και προσπάθησα όσο μπορούσα να τη στηρίξω.


16/2: Ποια είναι η υπερδύναμή μου;

Η ανθεκτικότητά μου και η υπομονή μου. Θα το λέω πάντα. Είμαι γεννημένη για τα δύσκολα και έχω πολλή υπομονή (ίσως και περισσότερη από όσο θα έπρεπε).


17/2: Τι με εκνευρίζει;

Η μη-κατανόηση της διαφορετικότητας. Και το ότι δεν έχω κινητό αυτές τις ημέρες.


18/2: Τι θα έκανε τη σημερινή ημέρα τέλεια;

Αν έβρισκα τα γάντια μου, τα οποία έχω χάσει και μου έχει προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και στενοχώρια.


19/2: Τι με αγχώνει;

Τους τελευταίους μήνες με αγχώνει πολύ ο χρόνος που περνάει. Περνάει πολύ γρήγορα και δεν προλαβαίνω να κάνω όλα αυτά που θα ήθελα. Υπάρχουν, επίσης, πράγματα που μένουν πίσω. Γενικώς αισθάνομαι ότι η ζωή φεύγει μέσα από τα χέρια μας μέρα με τη μέρα, εμείς πάντα κυνηγάμε κάτι, αλλά ποτέ δεν το πιάνουμε... κι αυτό με αγχώνει τόσο πολύ...


20/2: Πώς θα ήθελα οι άνθρωποι που είναι γύρω μου να αισθάνονται για εμένα;

Θα ήθελα να είναι υπερήφανοι για εμένα. Έχω προσπαθήσει πάρα πολύ για να καταφέρω κάποια πράγματα, όχι μόνο ακαδημαϊκά και επαγγελματικά, αλλά και σε θέματα συμπεριφοράς. Ξέρω ότι πολύ δύσκολα θα αλλάξει ο χαρακτήρας μου, όμως προσπαθώ υπερβολικά πολύ να ελέγχω τη συμπεριφορά μου και θα ήθελα οι άνθρωποι γύρω μου να το αναγνωρίζουν και να το εκτιμούν.


21/2: Πώς έδειξα αγάπη σήμερα;

Η σημερινή ημέρα δεν ήταν καλή, από την ώρα που ξύπνησα, μέχρι και την ώρα που κοιμήθηκα, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Η μοναδική αγάπη που κατόρθωσα να δείξω είχε έναν μόνο παραλήπτη: τα Μαθηματικά μου.


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs