Εύχομαι να...

8.2.21

 

1/2: Από 1 έως 10, πόσο καλή είναι η υγεία μου;

Θα έλεγα 7/10. Αν και προσέχω – όσο γίνεται – τη διατροφή μου, έχω παρατήσει κάπως το τρέξιμο και το περπάτημα. Επίσης, ίσως να χρειαζόταν να κάνω κάποιες επισκέψεις σε γιατρούς.


2/2: Αν η σημερινή ημέρα μπορούσε να λήξει εδώ και τώρα, τι θα άλλαζα;

Ήταν μία πολύ κουραστική ημέρα. Και διάβασμα αρκετό, και πολλές ώρες δουλειά. Αν η ημέρα μπορούσε να λήξει επί τόπου, θα ήθελα με έναν μαγικό τρόπο να βρίσκομαι στο κρεβάτι μου.


3/2: Ποιο άτομο θα ευχόμουν να μην είχα να αντιμετωπίσω σήμερα;

Ευτυχώς δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα σήμερα.


4/2: Τι αγόρασα σήμερα;

Δεν αγόρασα τίποτα.


5/2: Εύχομαι να...

...πάρουμε κάποτε ξανά τις ζωές μας πίσω και να ζούμε όπως ζούσαμε παλιά.... που πλέον μας φαίνεται τόσο μακρινό, που μοιάζει με αφύσικο. Ειδικά το τελευταίο, με την απαγόρευση κυκλοφορίας στις 6 μμ, με έχει στενοχωρήσει πάρα πολύ. Το πιο απλό παράδειγμα: αν τύχει να σχολάσω στις 5 από τη δουλειά το Σάββατο, δεν προλαβαίνω να πάω μία βόλτα, έστω και μόνη μου για να περπατήσω. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε με τόσους περιορισμούς. Θέλω να γίνουμε ξανά όπως πρώτα!


6/2: Ποιο βιβλίο διαβάζω αυτόν τον καιρό;

«Κοιμήσου ήσυχη, Κατερίνα», του Σαρλ Εσμπραγιά.


7/2: Πόσες ώρες κοιμήθηκα χθες βράδυ;

7h 30min.






You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs