Hello February 💜

1.2.21

 



Ο Ιανουάριος ξεκίνησε όμορφα, αλλά τελείωσε με αρκετούς προβληματισμούς. Υπήρξαν πολλές στιγμές που σκέφτηκα ότι είμαι "ανεπαρκής" σε πολλούς τομείς. Υπήρξαν στιγμές που με έπιασε το παράπονο, γιατί ένιωθα πως ό,τι κι αν κάνω δεν είναι ποτέ αρκετό, ή δεν είναι ποτέ σωστό... κι άλλες -δύσκολες- στιγμές που δεν έβρισκα τρόπο για να συνεχίσω. Έχω αρχίσει να καταλαβαίνω ότι μερικές φορές ο τρόπος μου είναι λίγο απότομος ή εκφράζομαι με λάθος τρόπο, και κάπως έτσι καταλήγω να παρεξηγούμαι ενώ έχω πραγματικά καλές προθέσεις. Κι έτσι... οι τελευταίες ημέρες πέρασαν μέσα σε ένα πέπλο αμφισβήτησης. 
Επιτέλους ο Φεβρουάριος είναι εδώ και είναι ένας από τους αγαπημένους μου μήνες. Λίγο ο Άγιος Βαλεντίνος, λίγο η Τσικνοπέμπτη... περνάει ευχάριστα! Εκτός αυτών, η 1η Φεβρουαρίου έχει γίνει μία σημαντική ημέρα για εμένα, και επομένως σήμερα είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη.
Όπως πάντα, θα θέσω τους στόχους μου γι' αυτόν τον μήνα. 

*Να δω μία ταινία ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου. 
*Να διαβάζω με συνέπεια τα αγγλικά μου.
*Να διαβάσω ένα βιβλίο. 
*Να κοιμάμαι όσο νωρίτερα μπορώ χωρίς να χάνω χρόνο χαζεύοντας στο κινητό. 
*Να ελέγχω περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο εκφράζομαι. 
*Να είμαι πιο συνεπής στον αθλητισμό.
*Να φτιάξω αλμυρά μάφινς.
*Να πίνω τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα. 
*Να δείξω την αγάπη μου. 
*Να βάψω τα νύχια μου κόκκινα.
*Να προσθέσω νέες συνταγές στο συνταγολόγιό μου.
*Να κάνω τουλάχιστον 3 από τα παραπάνω. 

Αυτά λοιπόν από εμένα για σήμερα! Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs