Σαββατοκύριακου σχέδια

14.12.19


Η πόλη έχει φορέσει πια τα γιορτινά της και περιμένει με υπομονή να συμβεί το θαύμα των Χριστουγέννων... Δεν είναι υπέροχο το κλίμα αυτό; 
Σήμερα ξημέρωσε, λοιπόν, ένα από τα τελευταία σαββατοκύριακα του χρόνου. Εμένα τα Σάββατά μου είναι όπως πάντα ημέρες εργάσιμες, όμως πλέον σχολάω μεσημέρι (και όχι βράδυ, όπως παλιότερα). Θα ήθελα από το απόγευμα και έπειτα, που θα είμαι ελεύθερη, να περάσω χρόνο με την οικογένειά μου, να συναντήσω φίλους μου, να κάνω κάποιες δραστηριότητες που έχω στα υπ' όψιν, αλλά και να βρω λίγο χρόνο να ξεκουραστώ παραπάνω.
Εσύ πώς σκέφτεσαι να το περάσεις αυτό το σαββατοκύριακο; Τι θα κάνεις για να το εκμεταλλευτείς;

Σε φιλώ και σου εύχομαι να περάσεις καλά, ό,τι κι αν επιλέξεις να κάνεις!


You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Καλημέρα κορίτσι μου. Ίσως καμιά βόλτα με ένα φίλο, αλλά και πάλι θα δούμε... Ανάλογα τον καιρό... Άρχισε πάλι δυνατή βροχή, ε;
    Φιλιά πολλά, καλό σαββατοκύριακο και να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δουλειά, δουλειά, διάβασμα, διάβασμα, διάβασμα... Έτσι θα κυλήσει η σημερινή ημέρα και έτσι και η αυριανή. Καλή ξεκούραση, Αναστασάκι! Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ αρέσουν αυτές οι ματιές στα Σαββατοκύριακα. Ιδίως όπως αυτό που είναι βροχερό, σε κλείνει σε χώρους και σε οδηγεί σε εμπνεύσεις διαφορετικές και όμορφες. Θα προσπαθήσω σε κάτι δημιουργικό Αναστασία. Οι κατασκευές μου, νομίζω κερδίζουν ...πόντους.
    Καλές μέρες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs