Προσθήκες #9

4.12.19



Πόσο καιρό έχω να σας μιλήσω για κάποιο βιβλίο που ήρθε στη βιβλιοθήκη μου; Σχεδόν ένα χρόνο! Η αλήθεια είναι ότι τα βιβλία που περιμένουν αδιάβαστα είναι πάρα πολλά, γι' αυτό έχω προσπαθήσει να μειώσω τη δίψα μου για αγορά νέων βιβλίων, με σκοπό να διαβάσω όσα ήδη έχω. Αυτό, ωστόσο, δεν πιστεύω ότι θα το καταφέρω ποτέ, γιατί τα βιβλία που υπάρχουν στις βιβλιοθήκες μου, στα ράφια, και γενικά διάσπαρτα μέσα στο σπίτι, είναι αρκετές εκατοντάδες (θα έλεγα χιλιάδες, αν δεν κινδύνευα να χαρακτηριστώ υπερβολική - και όμως δε θα ήμουν!)
Παρ' όλα αυτά, τις τελευταίες ημέρες έκανα αγορές, τις οποίες και θα σας δείξω αμέσως:




Εσείς τι διαβάσατε τελευταία; Έχετε διαβάσει κάποιο από τα παραπάνω; 


Καλή συνέχεια στη μέρα σας!


You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Καλησπέρα Αναστασία.
    Όχι, δεν έχω διαβάσει κάποιο από τα παραπάνω ενδιαφέροντα βιβλία. Καλοδιάβαστα να είναι εύχομαι.
    Αυτόν τον καιρό διαβάζω:
    "Αιτία θανάτου" της Πατρίσια Κόρνγουελ και μόλις τελείωσα το:
    "Φάντασμα του Μανχάτταν" του Φρέντερικ Φορσάιθ
    Όμορφο πράγμα το διάβασμα κορίτσι μου και δημιουργικό.
    Να σου ευχηθώ όμορφες μέρες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs