Ένας υπέροχος μήνας 💖

30.12.19


Και ενώ έκανα τον απολογισμό του 2019, δεν πρέπει να ξεχνιόμαστε, εδώ είναι η λίστα των στόχων που είχα θέσει για το Δεκέμβρη (και νομίζω ότι πήγε πολύ καλά!)


*Να φτιάξω ένα υπέροχο πρωινό που θα απολαύσουμε όλη η οικογένεια μαζί.
Κι αυτό έγινε... την ημέρα των Χριστουγέννων μετά από τη θεία λειτουργία.

*Να καλέσω τις φίλες μου στο σπίτι για κρασί, ταινία και πολλή συζήτηση.

*Να χορέψω και να τραγουδήσω με την ψυχή μου.
Ε, ναι! Το έκανα και το καταευχαριστήθηκα!

*Να συναντήσω τους φίλους εκείνους που έχω να δω καιρό.

*Να δώσω και να πάρω πολλές αγκαλιές και φιλιά!

*Να οργανώσω ένα ταξίδι – κοντά ή μακριά, δεν έχει σημασία.
Και έτσι λοιπόν πήγα μία μονοήμερη εκδρομή στα Τρίκαλα (δες εδώ).

*Να πάω θέατρο.
Πήγα και μάλιστα δύο φορές, «Κι από Σμύρνη... Σαλονίκη», και στον «Κουνενέ».

*Να είμαι ο εαυτός μου, χωρίς να σκέφτομαι αν αυτό σε κάποιους δεν αρέσει.

*Να έχω περισσότερη υπομονή.

*Να πάω για φαγητό σε ένα ωραίο μαγαζί.
  Πήγα σε ένα εξαιρετικό μαγαζί στο Γαλάτσι, και μάλιστα εχθές το βράδυ! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και πάλι Μ.!

*Να γελάω περισσότερο και να κατσουφιάζω λιγότερο.
Νομίίίιιιζω πως αυτόν το μήνα δεν κατσούφιασα καθόλου, κι όποιος έχει αποδείξεις για το αντίθετο να μου τις φέρει!

*Να παίξω επιτραπέζια παιχνίδια με τα αδέρφια μου.
Το αγαπημένο μας... Μυστήρια στο Πεκίνο!!!

*Να φτιάξω glühwein για το χριστουγεννιάτικο οικογενειακό τραπέζι.

*Να κάνω τουλάχιστον 5 από τα παραπάνω.

Βλέπεις λοιπόν πώς έχουν τα πράγματα... Το προηγούμενο διάστημα είχα στενοχωρηθεί αρκετά με κάποιες προσωπικές υποθέσεις, όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως ο Δεκέμβρης θα είναι υπέροχος και δε θα χάσω ούτε μία στιγμή... και το έκανα. Αυτός ο μήνας ήταν πλήρης... όχι μόνο έκανα πράξη τους περισσότερους από τους στόχους μου, αλλά μέσα μου ήμουν πολύ χαρούμενη, ήρεμη και ξέρω πια πως όλα ξεκινάνε από τη στιγμή που αποφασίζουμε να πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας. Γι' αυτό... μην το καθυστερείς...!


ΥΓ. Η ανασκόπηση του 2019 μου είναι εδώ.


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs