Στα μέσα του καλοκαιριού...

22.7.20




Μπορεί να το λέω συνεχώς, όμως αλήθεια μου κάνει εντύπωση πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός. Το πιο περίεργο ακόμα είναι πως ούτε που θυμάμαι πότε μπήκε ο Ιούλιος, μου φαίνεται τόσο μακρινό... Κι από την άλλη, δεν μπορώ να πιστέψω πως το μισό καλοκαίρι έφυγε ήδη. Σου έχω πει ότι μου αρέσουν πολύύύυ τα καλοκαίρια; Είναι τόσο ωραία αυτή η αίσθηση της ξεγνοιασιάς, της ελευθερίας... λες και όλα είναι επιτρεπτά το καλοκαίρι! 
Ευτυχώς, ωστόσο, που ακόμα δεν κάνει καύσωνες και μέχρι στιγμής την έχουμε γλιτώσει με μία ήπια και υποφερτή ζέστη. Ας ελπίσουμε να συνεχίσουν αυτές οι θερμοκρασίες. 
Και έτσι, αφού πέρασε και το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουλίου, σήμερα έχουμε τη συνέχεια του 5-Year-Journal.


11/7: Tι είναι πιο σημαντικό για εμένα;
Η αγάπη σε κάθε μορφή και έκφρασή της. 

12/7: Το καλύτερο χαρακτηριστικό στην εμφάνισή μου
Τα παπούτσια μου, πιστεύω. 

13/7: Το καλύτερο χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά μου
Θεωρώ ότι είμαι δίκαιη, πάνω από όλα. 

14/7: Πράξεις/δράσεις που θαυμάζω
Θαυμάζω όταν κάποιος βοηθάει έναν άλλον, ακόμα κι όταν ο ίδιος έχει λίγα ή δεν είναι σε καλή φάση. 

15/7: Εγώ πάντα_______________
___στενοχωριέμαι πάρα πολύ με την αδικία και την εκμετάλλευση. Παλιότερα θύμωνα πολύ. Πλέον νιώθω τόση πίκρα και θλίψη όταν τα συναντώ, που δεν έχω κουράγιο ούτε για να αντιδράσω.

16/7: Ένα μικρό βήμα προς τα όνειρά μου
Έχω πάψει να έχω όνειρα τον τελευταίο καιρό. Καλύτερα, θα έλεγα ότι έχω ένα πλάνο. Ως προς την υλοποίησή του, το μοναδικό βήμα που μπορώ να κάνω είναι να έχω υπομονή.

17/7: Το καλύτερο σχετικά με το καλοκαίρι
Η θάλασσα, φυσικά! Τη λατρεύω!

18/7: Τρία πράγματα που θέλω να αλλάξω στη ζωή μου
Θέλω να αλλάξω τον εαυτό μου, κυρίως. Και με αυτό εννοώ την αναβλητικότητά μου. Παλιότερα ίσως ήταν πράγματα που δεν είχαν σημασία, όμως το τελευταίο εξάμηνο είδα μετά λύπης ότι η αναβλητικότητά μου με έφερε πολύ πίσω και με έκανε να χάσω μεγάλες ευκαιρίες, για να μη συζητήσω για το άγχος... 

19/7: Η καλύτερη ιδέα που είχα την τελευταία εβδομάδα
Να φτιάξω αλμυρά μάφινς.

20/7: Το βιβλίο που διαβάζω αυτόν τον καιρό
Αυτόν τον καιρό δε διαβάζω κάποιο βιβλίο, γιατί τα έχω φορτώσει λίγο στον κόκορα όλα...

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs