Maleficent (2014)

14.7.20




Η Μαλέφισεντ, ισχυρή νεράιδα που προστατεύει το μαγικό βασίλειο του Μουρ από τους μοχθηρούς ανθρώπους, προδίδεται από τον παιδικό της φίλο Στέφαν, ο οποίος της κόβει με δόλο τα φτερά και για το κατόρθωμά του κερδίζει το βασιλικό θρόνο. Όταν όμως ετοιμάζεται να βαφτίσει τη νεογέννητη κόρη του, η Μαλέφισεντ την καταριέται με ένα ανίκητο ξόρκι.



               Η Μαλέφισεντ είναι μια ταινία που είχα δει όταν είχε πρωτοβγελι στον κινηματογράφο, την άνοιξη του 2014. Όπως τότε, έτσι και τώρα, ένιωσα τα ίδια συναισθήματα. Ως λάτρης των παραμυθιών, μαγεύτηκα από το καλογραμμένο σενάριο, σε σημείο που ξέχασα την πρωτότυπη ιστορία. Οι ερμηνείες πολύ καλές και η Αντζελίνα Τζολί στα καλύτερά της, με τις εκφράσεις του προσώπου της να συμπληρώνουν άψογα το ρόλο της.
               Πρόκειται για μία ταινία – ύμνο στον πόνο, στην εκδίκηση, στην αγάπη... Μία ταινία που διδάσκει πως τίποτα δεν είναι μόνο καλό ή κακό, και πως κάποιες φορές κάτι που παρουσιάζεται ως «κακό», έχει προκύψει μέσα από πολύ πόνο, αλλά η ευαισθησία και η τρυφερότητα παραμένουν... Μία ταινία που διδάσκει πως η εκδκηση δεν είναι η λύτρωση από τον πόνο... Μία ταινία που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν υπάρχει αληθινή αγάπη τελικά... κι ίσως να υπάρχει, όσο σπάνιο κι αν είναι αυτό. Αυτό το έργο πραγματικά με γέμισε συναισθήματα και σκέψεις, ενώ με έκανε συγχρόνως να περάσω υπέροχα για περίπου μιάμιση ώρα.

Διάρκεια: 97’




You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Την έχω δει την ταινία Αναστασία. Μάλιστα και το 2ο μέρος. Είναι όπως τα λες. Ειδικά η πρώτη είναι εξαιρετική. Μάλιστα έχω και σχετικό αφιέρωμα στο μπλογκ μου στο Σινεφίλ.
    Πολύ όμορφη η αναφορά σου.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2ο μέρος δεν το έχω δει, αλλά θέλω πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε όσο και σε εμένα! Να είσαι καλά Γιάννη! :)))

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs