Παγωτό με νες καφέ και σοκοφρέτα 🍨

21.7.20


Το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ. Και ποιο είναι το αγαπημένο επιδόρπιο όλων μας αυτή την εποχή; Το παγωτό, φυσικά! Για εμένα είναι το καλύτερό μου, ειδικά όταν το φτιάχνω μόνη μου και μπορώ να πειράζω τα υλικά ώστε να το προσαρμόζω στις προτιμήσεις μου. Ως γνήσια λάτρης του καφέ, σου έχω σήμερα συνταγή για παγωτό με νες καφέ και σοκοφρέτα, που θα λατρέψεις!


Παγωτό με νες καφέ και σοκοφρέτα

🍨 1 φυτική σαντιγί (μεταλλικό κουτί)
🍨 1 κουτί γάλα εβαπορέ παγωμένο
🍨 1 ζαχαρούχο γάλα παγωμένο
🍨 1/2 φλιτζάνι ζάχαρη άχνη
🍨 1 σφηνάκι λικέρ ή Baileys ή κονιάκ
🍨 3 κουτ. της σούπας νες καφέ
🍨 5 σοκοφρέτες

Διαλύουμε τον νες καφέ σε νερό.
Τρίβουμε τις 3 σοκοφρέτες στο μούλτι και ψιλοκόβουμε τις άλλες δύο.
Χτυπάμε τη σαντιγί με την άχνη.
Προσθέτουμε το εβαπορέ και συνεχίζουμε το χτύπημα, μέχρι να φουσκώσει.
Ρίχνουμε το ζαχαρούχο, το λικέρ,τον νες καφέ και τις τριμμένες σοκοφρέτες.
Βάζουμε στην κατάψυξη και χτυπάμε άλλες δύο φορές, ανά μισή ώρα.
Βάζουμε στην κατάψυξη και το αφήνουμε για τουλάχιστον 4 ώρες.
Σερβίρουμε γαρνίροντας με τις υπόλοιπες σοκοφρέτες.


Το λικέρ βοηθάει να μην κάνει κρυστάλλους το παγωτό.


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs