Στιγμές Ιουλίου

11.7.20


1) Μια στιγμή της σημερινής ημέρας που θέλω να θυμάμαι για πάντα.
Το βράδυ που πέρασα με τον αγαπημένο μου.

2) Από τι αποτελείται συνήθως το πρωινό μου γεύμα;
Συνήθως δεν τρώω τίποτα, αλλά αν φάω προτιμώ γάλα και κορν φλέικς.

3) Τι συμβαίνει τις Τετάρτες;
Μμμμ... θα έλεγα ότι οι Τετάρτες είναι αδιάφορες ημέρες. Το παρόν διάστημα είναι η ημέρα που έχω μαθήματα στο φροντιστήριο και κάπως περνάει δημιουργικά το πρωινό.

4) Τρία πράγματα για τα οποία είμαι ευγνώμων αυτή τη στιγμή.
Είμαι ευγνώμων που έχω την οικογένειά μου, που έχω υγεία και που μπορώ να εμπιστεύομαι 2-3 ανθρώπους.

5) Ποιοι είναι οι άνθρωποι στους οποίους πάω όταν χρειάζομαι να μιλήσω σε κάποιον;
Η οικογένειά μου και ο αγαπημένος μου.

6) Μερικά από τα αγαπημένα φαγητά της οικογένειας.

7) Τι με αγχώνει ή με προβληματίζει αυτή τη στιγμή;
Τη συγκεκριμένη στιγμή δε με αγχώνει κάτι συγκεκριμένο, γενικώς όμως είμαι σε κάποιες σκέψεις και προβληματισμούς σχετικά με το μέλλον μου, κυρίως επαγγελματικά.

8) Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνω συνήθως μόλις ξυπνήσω;
Πλένω το πρόσωπό μου με το σαπούνι ενυδάτωσης και βάζω κρέμα ημέρας.

9) Πώς νιώθω σήμερα;
Καλύτερα από τις προηγούμενες ημέρες πάντως.

10) Ποιο είναι το αγαπημένο μου πράγμα σχετικά με τα βράδια της Πέμπτης αυτόν τον καιρό;

Θα μπορούσα να πω ότι η Πέμπτη είναι μια ημέρα από την οποία έχω προσδοκίες, αλλά τον τελευταίο καιρό δεν είναι ημέρα που συμβαίνει κάτι το ιδιαίτερο, ειδικά τα βράδια.



Καλό σαββατοκύριακο!


 

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs