Ανασκόπηση Ιουλίου

31.7.20



            Τελευταίες ημέρες και ο Ιούλιος μας έκρυβε έναν καύσωνα για το τέλος. Δε θέλω να παραπονιέμαι, γιατί μέχρι τώρα το καλοκαίρι ήταν ήπιο με λογικές θερμοκρασίες. Ήταν καιρός να ανέβουν λίγο οι βαθμοί Κελσίου. Μέσα σε όλη αυτή τη ζέστη, ο παράδεισός μου είναι η θάλασσα. Κάθε μέρα λαχταράω να έρθει η ώρα που θα πάω στην παραλία και θα δροσιστώ. Νιώθω πολύ, μα πάρα πολύ τυχερή που έχω παραλίες τόσο κοντά μου και μέσα σε λίγα λεπτά μπορώ να βρίσκομαι εκεί, και μέχρι στιγμής έχω κάνει αρκετά μπανάκια.
            Ας δούμε όμως το τέλος του 5-Year-Journal για τον Ιούλιο.

21/7: Μία λίστα πραγμάτων από όσα μου αρέσουν
Μου αρέσουν τα ταξίδια, οι αγκαλιές, τα φιλιά, τα Μαθηματικά, τα λαχανικά, η θάλασσα, τα χαμόγελα, ο καφές, οι Κυριακές, τα μπισκοτάκια, το ροζ χρώμα, οι ταινίες κινουμένων σχεδίων, τα ζώα, το κρασί, τα χαλαρά βράδια, το θέατρο, τα ψηφιδωτά, η μαγειρική, και πολλά άλλα...

22/7: Ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί
Γιατί παίζονται όλα αυτά τα παιχνίδια στις πλάτες μας;...

23/7: Ένας φόβος που πρέπει να ξεπεράσω
Ο φόβος για αλλαγές. Πολλές φορές νιώθω αδύναμη μπροστά στις αλλαγές, ενώ γνωρίζω καλά πως -σχεδόν πάντα- είναι για καλό.

24/7: Ένα τραγούδι που ξέρω όλους τους στίχους
Το Siempre me quedará (κάνε κλικ εδώ για να το ακούσεις) και το No me ames (κάνε κλικ εδώ)

25/7: Τι αγαπώ στον εαυτό μου;
Τη δικαιοσύνη μου, τον αυθορμητισμό μου, την παιδικότητά μου, τη διάθεσή μου για διάβασμα, την τεμπελιά μου μερικές φορές, και την ικανότητά μου να αλλάζω συμπεριφορά και στάση αναλόγως την περίσταση.

26/7: Τι προσφέρω στον κόσμο;
Είμαι σίγουρη ότι οι μαθητές μου λαμβάνουν από εμένα αγάπη, θετικότητα, αποδοχή και παρότρυνση. Ακόμα και τις φορές που εκνευρίζομαι, δεν το δείχνω και πάντα φέρομαι με απίστευτη νηφαλιότητα απέναντι στα μικρά μου. Τώρα, τι προσφέρω στον υπόλοιπο κόσμο... καλύτερα να το πουν εκείνοι, κι όχι εγώ.

27/7: Θεέ μου!________________________
Οι άνθρωποι θα πρέπει να σκέφτονται περισσότερο πριν μιλήσουν!

28/7: Τι με εξέπληξε σήμερα;
Ήταν ένα απροσδόκητα όμορφο απόγευμα.

29/7: Κάτι που έμαθα την προηγούμενη εβδομάδα και πώς με βοήθησε να εξελιχθώ;
Γενικώς αυτό που βλέπω τον τελευταίο καιρό είναι πως αν κάποιος σε έχει πάρει με στραβό μάτι, είναι σχεδόν αδύνατο να του αλλάξεις γνώμη. Επομένως, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να παραμείνεις ο εαυτός σου. Τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους.

30/7: Μία σκέψη μου σήμερα
Χρειάζομαι ένα κλιματιστικό επειγόντως! 🙈😂

31/7:  Τι ανυπομονώ να συμβεί τον επόμενο μήνα;
Δεν περιμένω να συμβεί κάτι συγκεκριμένο. Όμως, καθώς είναι ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού, θέλω να σκέφτομαι ότι θα περιέχει πολλές όμορφες και χαλαρές στιγμές.

            Και τώρα σειρά έχει να δούμε πώς πήγαν οι στόχοι που είχα θέσει για τον Ιούλιο.

*Να προσθέσω μερικές καινούριες συνταγές στο συνταγολόγιό μου.

*Να βάψω τα νύχια μου φούξια.

*Να δω μια ταινία στη βεράντα, ξαπλωμένη στην ξαπλώστρα μου, παρέα με μια μπύρα και πατατάκια.

*Να πιω κοκτέιλ με φράουλα και βανίλια.

*Να φάω μπέργκερ για βραδινό.

*Να δω ένα νυχτερινό ουρανό γεμάτο αστέρια.

*Να μην περιμένω τις διακοπές για να κάνω διακοπές.

*Να φορέσω το καλό μου άρωμα χωρίς να είναι μια ιδιαίτερη περίσταση.

*Να περάσω μια ολόκληρη ημέρα στην παραλία (επιμένω! 😂🤣)

*Να ζήσω δύο ημέρες σαν τουρίστας στην Αθήνα.

*Να κάνω πικ νικ στην εξοχή.

*Να απολαύσω το τώρα.

*Να παίξω ένα ξυστό.

*Να φάω γρανίτα.

*Να οργανώσω τις ιδέες μου στο τετράδιό μου.

*Να φτιάξω κρέμα προσώπου για ενυδάτωση.

*Να κάνω τουλάχιστον 8 από τα παραπάνω.

            Eν συνεχεία, είδα δύο ταινίες:

·       Polaroid
·       Maleficent

Και είδα μόνο δύο, γιατί το φετινό καλοκαίρι αισθάνομαι ότι βαριέμαι πολύ να κάθομαι καθηλωμένη μπροστά στην οθόνη. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τα βιβλία, για αυτό το λόγο δεν κατάφερα να διαβάσω κανένα βιβλίο πάλι. Το ότι διαβάζω για τα σεμινάριά μου, μου φαίνεται ήδη υπερ-αρκετό.🙈
             Για το τέλος άφησα το καλύτερο. Μέσα στον Ιούλιο πραγματοποίησα δύο υπέροχες εκδρομές! Η πρώτη ήταν στην Πελοπόννησο (δες σχετικά εδώ! ), και η δεύτερη στη Ζάκυνθο (δες εδώ)!
            Αυτάάάαα για σήμερα! Σε χαιρετώ και σου εύχομαι καλό υπόλοιπο ημέρας! Να απολαύσεις την τελευταία ημέρα του Ιουλίου για φέτος! 


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs