Ένα μικρό γράμμα για το επόμενο δίσεκτο έτος

7.2.20




  1. Συζήτησε για την πρώτη σου αγάπη. Το πρώτο σου φιλί.
Χμμμ... Η πρώτη μου αγάπη ήταν ένας εφηβικός έρωτας που με ταλαιπώρησε πολλά χρόνια. Ήταν στην πραγματικότητα ένας έρωτας χωρίς ανταπόκριση, που όμως με όσα γίνονταν εγώ έπαιρνα ελπίδες. Τέλος πάντων, μεγάάάααλη και πολύ πικρή ιστορία... Όσο για το πρώτο μου φιλί, ήταν λίγο μετά που τελείωσα το Λύκειο, και προέκυψε κάπως παράδοξα. Μου άρεσε, αλλά επειδή δεν είχα κάποια αισθήματα για εκείνο το παιδί δεν ένιωσα τη μαγεία που περιέγραφαν οι φίλες μου.

  1. Οι στόχοι σου για αυτόν το μήνα.
Τους έχω γράψει αναλυτικά εδώ.

  1. Είναι δίσεκτο έτος! Γράψε ένα γράμμα στον εαυτό σου, για να το διαβάσεις το επόμενο δίσεκτο έτος.
Αγαπημένη μου,
Ελπίζω το 2024 να σε βρίσκει καλά, με υγεία και με το λαμπερό σου χαμόγελο. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είσαι, πώς θα είναι η ζωή σου... όμως θέλω να ξέρεις ότι στο διάστημα αυτό των 4 χρόνων θα προσπαθήσω πολύ για να σου εξασφαλίσω ένα όμορφο και όσο το δυνατότερο ασφαλές μέλλον. Θα προσπαθήσω να φροντίσω την υγεία σου, όσο περνάει από το χέρι μου, αλλά και την ψυχολογία σου. Θέλω να είσαι χαρούμενη.
Ακόμα κι αν η ζωή φέρει τα πράγματα διαφορετικά, θα ήθελα να θυμάσαι πως είσαι δυνατή και το έχεις αποδείξει. Πάλεψε για αυτό που θέλεις. Η ζωή δεν τελειώνει στην πρώτη ατυχία, αν και θα μου πεις, εσύ τις ατυχίες τις έχεις φάει με το κουτάλι. Εεε, είδες όμως; Η ζωή δεν τελείωσε, συνεχίζει το δρόμο της, και παρά τα όσα πέρασες, τελικά βρήκες τον τρόπο να απολαμβάνεις τις μέρες και τις στιγμές σου. Αυτό να κάνεις, πάντοτε. Να μην γκρινιάζεις για όσα έρχονται και δεν τα θέλεις, ή για όσα θέλεις και δεν έρχονται. Να είσαι ευγνώμων για όσα έχεις και να έχεις πίστη στο Θεό. Εκείνος ξέρει καλύτερα τι είναι σωστό για εσένα.
Σε φιλώ και ελπίζω όταν το διαβάσεις να είσαι η καλύτερη εκδοχή της Αναστασίας που υπήρξε ποτέ!




You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs