Οι 10 καλύτερες στιγμές του 2019 (και όχι μόνο) ...

20.1.20


New blog project... Journal prompts...


1) Οι 10 καλύτερες στιγμές του 2019.
Με εντελώς τυχαία σειρά...

  • Το απόγευμα στην πισίνα του ξενοδοχείου μας στο Plat, στην Κροατία
  • Τα βράδια που περάσαμε στα Τίρανα
  • Η βουτιά από το κατάστρωμα στο Πόρτο Κατσίκι της Λευκάδας
  • Το καφεδάκι μας στα Σύβοτα
  • Το απόγευμα της 1ης Δεκεμβρίου
  • Η ημέρα των Χριστουγέννων
  • Το βράδυ της 29ης Δεκεμβρίου
  • Η νύχτα στην Αράχωβα
  • Ένα πρωινό μπάνιο στην Κινέτα με τις φίλες μου
  • Ένα βράδυ που, ενώ ήμουν πραγματικά απελπισμένη και ένιωθα δυστυχισμένη, πήρα τη μαμά μου αγκαλιά και της είπα «Είμαι πολύ χαρούμενη που σε έχω».

2) Ευτυχία είναι...
Η υγεία, η οικογένεια και ο αμοιβαίος έρωτας.

3) Γράψε ένα στόχο για το νέο έτος. Τι θα πρέπει να κάνεις για να τον εκπληρώσεις;
Να ολοκληρώσω το μεταπτυχιακό μου. Για να τα καταφέρω, ξέρω ότι πρέπει να αφοσιωθώ και να διαβάσω πάρα πολύ.





You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs