Τι με εμπνέει...🤍

25.1.20

Σε συνέχεια του Ιανουαρίου....



  1. Τι βιβλία είναι στην to–read λίστα μου;
Η αλήθεια είναι ότι στο σπίτι μου έχω εκατοντάδες (χωρίς υπερβολές) αδιάβαστα βιβλία, πολλών ειδών. Αστυνομικά, ιστορικά, νουβέλες, κ.ο.κ. Προς το παρόν, σκοπεύω να επιδοθώ στο διάβασμα (μελέτη) βιβλίων Μαθηματικών, μιας και απαιτείται για τη συγγραφή της διπλωματικής εργασίας μου.

  1. Τι ή ποιος με εμπνέει;
Αυτήν την περίοδο με εμπνέει ένας συγκεκριμένος άνθρωπος που γνώρισα σχετικά πρόσφατα. Πρόκειται για έναν άνθρωπο, που ξεκίνησε τη ζωή μου κάτω από δύσκολες συνθήκες, κατάφερε να προχωρήσει λόγω της θέλησής του, της επιμονής του, της πίστης του στον εαυτό του... και αυτή τη στιγμή δουλεύει σκληρά για να ανεβάσει το ποιοτικό επίπεδο της ζωής του, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι στερείται της ψυχαγωγίας και της αναψυχής. Αντίθετα, είναι ένας σκληρά εργαζόμενος άνθρωπος, με όνειρα, που ωστόσο ξέρει να περνάει καλά.

  1. Ένα γράμμα σε κάποιον που με δίδαξε κάτι.
Στον πατέρα μου, που με δίδαξε Μαθηματικά...

«Θα ήθελα τόσα πολλά να σου πω, όμως τα λόγια είναι μικρά για να εκφράσουν την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου, για όλες τις φορές που ήσουν και είσαι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια... για όλα όσα με έμαθες... που μου εμφύσησες την αγάπη για τα Μαθηματικά... που ήσουν όχι απλά ένας καλός καθηγητής για εμένα, αλλά Δάσκαλος, και Άνθρωπος και Πατέρας... Εύχομαι να μπορέσω στη ζωή μου να εμπνεύσω έστω και έναν άνθρωπο, όπως εσύ ενέπνευσες εμένα και μπορώ να κάνω μία δουλειά που λατρεύω. Είσαι για εμένα αναντικατάστατος. Αλλά περισσότερα σε κάποια άλλη, ξεχωριστή, ανάρτηση, και για το ρόλο σου ως πατέρας.»





You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs