Δύσκολες αποφάσεις κι αλλαγές

29.1.20



Λοιπόν, δυσκολεύτηκα πολύ να απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις. Ίσως γιατί το να αντιμετωπίσω την αλήθεια δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, ούτε ευχάριστη. Δε μου αρέσει να κρύβομαι από τον εαυτό μου. Στον εαυτό μου θέλω να είμαι ειλικρινής και να λέω τα πράγματα όπως είναι. Ξέρω ότι την προηγούμενη χρονιά έπραξα με αρκετή αφέλεια σε κάποια θέματα, και αυτό είχε σοβαρές επιπτώσεις κάποιες φορές. Αισθάνομαι ακόμα και τώρα αρκετά μπερδεμένη και προβληματισμένη ως προς τις επιλογές που θα πρέπει να κάνω στην πορεία, κι αυτό γιατί μέσα μου υπάρχουν δύο διαφορετικοί πυλώνες, το «πρέπει» και το «θέλω». Γι' αυτό και οι απαντήσεις που έδωσα, ήταν κατόπιν πολλής σκέψης...


  1. Ένας αγαπημένος στίχος τραγουδιού. Τι αισθήματα μου προκαλεί;
«Μαζί σου να'μαι στο ισόγειο, δε θέλω βίλες και τα κότερα, μόνο να σ' έχω και εσένα εκεί δίπλα μου»
Αυτοί οι στίχοι μου προκαλούν τόσο έντονο το αίσθημα του να θέλω να το αφιερώσω σε κάποιον!

  1. Κάτι που θα αφήσω να φύγει φέτος
Θα ήθελα να καταφέρω να είμαι περισσότερο χαλαρή σε σχέση με τους άλλους ανθρώπους. Να μην επηρεάζομαι τόσο ψυχολογικά από όσα λένε και κάνουν.

  1. Τα 5 μεγαλύτερα προτερήματά μου.
Κατά γενική ομολογία, η καλή μου ψυχή.
Το ότι δε ζηλεύω και δε φθονώ.
Η διπλωματία μου.
Η επιμονή μου.
Το χαμόγελό μου.

  1. Πόσο έχει αλλάξει η ζωή μου από πέρσι;
Ομολογουμένως, βρίσκομαι στην ίδια ακριβώς φάση που βρισκόμουν και πέρσι τέτοιο καιρό. Η βασική διαφορά όμως είναι ότι μέσα σε ένα χρόνο μεσολάβησαν τόσα πολλά που με άλλαξαν σαν άνθρωπο, και δεν είμαι σίγουρη αν αυτές οι αλλαγές ήταν προς το καλύτερο.





You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs