Hello February 💜

1.2.20




Ο Ιανουάριος απεδείχθη ιδιαίτερα πιεστικός για εμένα, θα έπρεπε να ομολογήσω. Και σε θέματα υποχρεώσεων, αλλά και συναισθηματικά. Υπήρξε άγχος, πίεση και κάποια στενοχώρια, όσο κι αν προσπαθούσα να αποφεύγω να το σκέφτομαι. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι πλέον παρελθόν και έτσι με μεγάλη αισιοδοξία καλωσορίζουμε τώρα το Φεβρουάριο. Για πολλούς, είναι ο πιο ερωτικός μήνας (μαζί με τον Αύγουστο). Δεν ξέρω αν συμφωνώ, εσύ συμφωνείς σε αυτό;
Πάντως, ο Φεβρουάριος είναι ένας μήνας που μπορώ να πω πως μου αρέσει. Ίσως γιατί έχει τύχει στο παρελθόν να συμβούν ευχάριστα γεγονότα μέσα σε αυτόν τον μήνα, είτε γιατί λίγο η Τσικνοπέμπτη, λίγο οι Αποκριές, είναι ένας μήνας που κυλάει σχετικά όμορφα.
Όπως συνηθίζω, θα ήθελα να θέσω τους στόχους μου για αυτόν το μήνα.

*Να μείνω μία ολόκληρη μέρα με κλειστό ίντερνετ.
*Να με πάρω μια μεγάλη αγκαλιά.
*Να ξαναρχίσω τα νορβηγικά.
*Να δείξω κατανόηση.
*Να μη δρω βάσει εγωισμού.
*Να παίξω πιάνο.
*Να πάω για ταινία.
*Να κοιμάμαι όσο νωρίτερα μπορώ, και να μη χάνω χρόνο χαζεύοντας στο κινητό.
*Να ξεκινήσω ένα αστυνομικό μυθιστόρημα.
*Να ανοίξω την πόρτα μου στον Βαλεντίνο.
*Να μη μιλάω από αντίδραση.
*Να ζητήσω κι ας μην πάρω.
*Να τακτοποιήσω το γραφείο μου και τις κασετίνες μου.
*Να μην τους αφήσω άλλο πια να εκμεταλλεύονται την καλοσύνη και την ανεκτικότητά μου.
*Να κάνω τουλάχιστον 5 από τα παραπάνω.



Κααααιι... εδώ μπορείς να βρεις τις νέες ερωτήσεις για αυτόν το μήνα, για το 5–Year –Journal.
Αυτά, λοιπόν, από εμένα και για σήμερα. Να έχεις έναν πολύ δημιουργικό και γεμάτο όμορφες στιγμές μήνα! Σε φιλώ!


You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Καλό μήνα και δημιουργικό να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα κορίτσι μου, εύχομαι να είναι ένας δημιουργικός μήνας με πολλές όμορφες στιγμές ♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs