Δαλματικές Ακτές: Αλβανία - Μαυροβούνιο - Κροατία

22.7.19


Μερικές φορές η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια, δε νομίζεις; Εννοώ, ότι άλλα σχεδιάζεις, άλλα έρχονται, ξενερώνεις στην αρχή, όμως στο τέλος σου αρέέεεεσει... Ε, κάπως έτσι έγινε και με εμένα σε αυτές τις καλοκαιρινές διακοπές μου. Αλλού ήθελα να πάω, δεν έκατσε όμως και έτσι τα σχέδια άλλαξαν και κατέληξα να πάω Δαλματικές Ακτές. Στην πραγματικότητα, οι Δαλματικές Ακτές είναι ένα κομμάτι των κροατικών ακτών, αλλά είθισται για τουριστικούς λόγους να συμπεριλαμβάνονται η Αλβανία και το Μαυροβούνιο (και ενίοτε και η Σερβία).


Έτσι λοιπόν. Πήγα Αλβανία, πέρασα από το Μαυροβούνιο και κατέληξα στην Κροατία.
Ας τα πάρουμε όμως ένα – ένα.

Αλβανία:
Εντάξει, wow! Αυτή η χώρα είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ και μαζί με το Βέλγιο είναι πλέον από τις αγαπημένες μου! Καταπράσινη, πανέμορφη, και με πολλά σημάδια ανάπτυξης. Ενώ τη διασχίσαμε, και διανυκτερεύσαμε μόνο δύο βράδια, και είδαμε κυρίως το Κλος και τα Τίρανα, την αγάπησα και μπήκε μέσα στην καρδιά μου. Τεράστια εντύπωση μέσα σε όλα μου προκάλεσε το ποσό ευγενικοί και φιλόξενοι ήταν οι Αλβανοί. Πολλοί από αυτούς μιλούσαν μάλιστα ελληνικά (είχαν εργαστεί στην Ελλάδα για κάποια χρόνια).
Τέλος, δε θα ήθελα να παραλείψω ότι για κάποιο περίεργο λόγο, τα φρούτα στην Αλβανία ήταν τα νοστιμότερα φρούτα που έχω φάει στη ζωή μου – τόσο, που αν δε φοβόμουν ότι μέσα στη ζεστή θα χαλάσουν, θα αγόραζα για να φέρω και στο σπίτι.
Δε θα ήταν υπερβολή να πω πως στην Αλβανία πέρασα τις καλύτερες ημέρες του καλοκαιριού μου ως τώρα. Μάλιστα, το βράδυ της γιορτής μου το πέρασα στα Τίρανα, με πολύ όμορφη παρέα, και πέρασα τέλεια... κι αυτό είναι ένα πολύ καλό σημάδι πως πρέπει να επιστρέψω κάποια στιγμή. Θεού θέλοντος, θα ξαναπάω στην Αλβανία για πιο εκτεταμένες διακοπές  (με σκέψεις προς το Δυρράχιο αυτή τη φορά).

Μαυροβούνιο:
Μία μικρή και συμπαθητική χώρα, αρκετά όμορφη, με κύριο προορισμό την καλοκαιρινή Budva και το ιστορικό Κότορ. Μεγάλο plus, οι τοπικές μπύρες και τα τοπικά κρασιά.

Κροατία:
Πολύ όμορφη και προσεγμένη χώρα, όμορφοι και ψηλοί άνθρωποι, αρκετά νόστιμο φαγητό, ωστόσο στο Ντουμπρόβνικ οι τιμές ήταν στα ύψη. Επίσης, με στενοχώρησε το γεγονός ότι το νερό ήταν πανάκριβο, σε μία χώρα γεμάτη με βλάστηση και φυσικό πλούτο (που μεταφράζεται σε πηγές νερού), ενώ ο καφές, τα αναψυκτικά και οτιδήποτε άλλο πόσιμο ήταν φθηνότερα. Ωστόσο, στην Korčula (νησί της Κροατίας), τα πράγματα ήταν διαφορετικά και οι τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα. Και εκεί δοκίμασα ό,τι πιο νόστιμο έχω δοκιμάσει έως τώρα: döner σε σάντουιτς! Ήταν το μοναδικό μαγαζί που έφτιαχνε κάτι τέτοιο, και όταν τον ρώτησα εάν είναι Τούρκος (λόγω döner), μου απάντησε πως είναι Αλβανός που είχε μεταναστεύσει στην Κροατία (πάντα έχω την τάση να θέλω να μάθω την ιστορία των ανθρώπων που συναντάω). Τέλος, στο Plat (όπου και μείναμε) είχα την ευκαιρία να κολυμπήσω στα νερά της Αδριατικής θάλασσας και τολμώ να πω πως ήταν τα πιο παγωμένα νερά που έχω συναντήσει.


Αυτές ήταν λοιπόν οι καλοκαιρινές διακοπές μου! Όσοι με ακολουθείτε στο instagram, είχατε την ευκαιρία να δείτε πολλές φωτογραφίες από όλα αυτά τα υπέροχα μέρη... Πραγματικά, τι τεράστια εμπειρία αυτό το ταξίδι! Τελικά... δε θα το άλλαζα με τίποτα! 😉



You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Πρέπει να ήταν τέλεια... Ζηλεύωωωωωω 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταξιδάρα ήταν αυτή! Έχεις καλύψει τα Βαλκάνια σχεδόν πάντως χαχα! Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε αυτά τα μέρη, το πιστεύεις; Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τις εντυπώσεις σου και αλήθεια με έχεις τσιγκλίσει να επισκεφθώ κι εγώ τις γειτονικές μας χώρες. Το επόμενο καλοκαίρι, πρώτα ο Θεός, μαζί με τον σύζυγο χαχα.
    Σε φιλώ ομορφιά μου! Καλά ταξίδια να έχεις πάντα! 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs