Ισπανική ομελέτα 🍳

4.6.20


Τρελαίνομαι για τα αυγά! Τα βρίσκω πολύ νόστιμα, καθαρά πρωτεϊνούχα, και αν μαγειρευτούν σωστά αποτελούν μία πολύ υγιεινή επιλογή. Και μιας και έχουμε πει ότι προσέχουμε τη διατροφή μας, αλλά θέλουμε τα φαγητάκια μας να είναι και νόστιμα, σήμερα θα σου δώσω συνταγή για ισπανική ομελέτα - ένα είδος πολύ υγιεινής ομελέτας, που είμαι σίγουρη ότι θα σε ξετρελάνει!


Ισπανική ομελέτα

🍳 100 γρ. πατάτες κομμένες σε ροδέλες
🍳 50 γρ. ψιλοκομμένο κρεμμύδι ξερό
🍳 150 γρ. κολοκυθάκια κομμένα σε ροδέλες
🍳 1 αυγό και 1 ασπράδι αυγού
🍳 1 κουτ. της σούπας αραβοσιτέλαιο
🍳 2 κουτ. της σούπας γάλα φρέσκο με χαμηλά λιπαρά
🍳 Πιπέρι
🍳 3-4 σταγόνες tabasco
🍳 Αλάτι

Σωτάρουμε τις πατάτες, το κρεμμύδι και τα κολοκυθάκια με το λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι. 
Όταν ψηθούν, χτυπάμε το αυγό και το ασπράδι με το γάλα και το ταμπάσκο και περιχύνουμε τα υλικά, αφήνοντάς τα να ψηθούν λίγο ακόμα. 


*Οι δοσολογίες είναι για 1 μερίδα.
*Το πιπέρι, το ταμπάσκο και το αλάτι είναι κατά βούληση. 


You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Φαίνεται πράγματι πολύ υγιεινή Αναστασάκι μου! Ευχαριστούμε για την πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου κατ' αρχάς χρόνια σου πολλά! Να ζήσεις!
      Να είσαι καλά. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ααα βρε Αναστασάκι μου πού το ήξερες; Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Να είσαι πάντα καλά κι εσύ! ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλή ιδέα! Οι πατάτες θα γίνονται τραγανές σαν τηγανητές, αλλά με το ελάχιστο λάδι θα είναι πολύ πιο υγιεινό. Μου έδωσες έμπνευση για το βραδινό μας. Θα σου πω αύριο εντυπώσεις από τον σύζυγο και τον γιο. Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι! Θα περιμένω με ανυπομονησία τη γνώμη σας. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Μικρή μου τη δοκίμασα χθες για βραδινό! Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ! Ήταν ελαφριά και μου άρεσε ο συνδυασμός με τα κολοκυθάκια! Ο σύζυγος ξετρελάθηκε επίσης!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσε! Φιλάκια!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs