9 ζωές

29.6.20



7) Η τελευταία φορά που έκλαψα.
Μου κάνεις πλάκα τώρα; 😂🤣

8) Αν είχα 9 ζωές, ποιες θα ήταν οι υπόλοιπες;
Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση. Σίγουρα θα ήθελα να ζήσω σαν πουλί ή σαν πεταλούδα. Θα ήθελα να έχω μια ζωή σαν άντρας. Επίσης, σαν γυναίκα σε άλλη εποχή, στα Βυζαντινά χρόνια, κυρίως επί Ιωάννη Κομνηνού, στην Ελλάδα της δεκαετίας του '70, αλλά και σε άλλες χώρες, όπως Κολομβία, Αργεντινή, Βέλγιο, Μάλτα, ίσως και Νορβηγία. 

9) Τι βιβλία ή περιοδικά είναι στη λίστα μου για αυτόν τον μήνα;
Αρκετό διάβασμα για τα σεμινάρια που παρακολουθώ, αλλά και για την παρουσίαση της διπλωματικής μου. Όσον αφορά το διάβασμα για προσωπική μου ευχαρίστηση, διαβάζω το «Άλλαξε ερωτήσεις, άλλαξε ζωή».




You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ εντύπωση μου έκανε η Νορβηγία! Όσο για το άλλαξε ερωτήσεις, άλλαξε ζωή, δεν το έχω διαβάσει, θα το αναζητήσω!
    Πολλά φιλιά Αναστασία μου. Καλή δύναμη σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι εδώ που έχω διαβάσει Μαρίνα μου, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!
      Φιλάκια πολλά! Καλή σου μέρα! 💛

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs