Τζένη Καρέζη

12.1.21



Είμαι εγωίστρια, πεισματάρα, ισχυρογνώμων, κυκλοθυμική.
Με άλλα λόγια, είμαι δύσκολη περίπτωση.
Αλλά, αν ένας άντρας έχει το κουράγιο να περάσει απτόητος μέσα απ' όλα αυτά τα ελαττώματά μου και περάσει το φράγμα, τότε πια, δεν είμαι ούτε τόσο εγωίστρια, ούτε τόσο πεισματάρα.
Βασικό μου χάρισμα είναι ότι γίνομαι ''πολλή παρέα'' με τον άντρα που αγαπάω.
Μπορώ δηλαδή να είμαι συγχρόνως και καλή φίλη.
Το αν είμαι γοητευτική δε μπορώ να το κρίνω εγώ.
Ας πούμε πως είμαι απλώς μια γυναίκα.
Κρύβει τόσα πολλά αυτή η λέξη, που εμένα μου φτάνει.
Μπορεί ένα ζευγάρι να το συνδέουν χίλια δυο πράγματα, αλλά η βάση όλων είναι το σεξ.
Έρωτας χωρίς σεξ είναι αδύνατον να υπάρξει, όμως υπάρχει σεξ χωρίς έρωτα.
Δεν είμαι πουριτανή, σιχαίνομαι όμως τον ελεύθερο έρωτα.
Αυτή η κακώς εννοούμενη σεξουαλική ελευθερία, βρίσκω ότι είναι ολέθρια.
Ποτέ δεν ανακαλύπτει κανείς τον έρωτα μέσα από πολλούς ανθρώπους.
Μια γυναίκα πρέπει να κρατάει τον εαυτό της για τον άνθρωπο που θα ερωτευτεί και να μη σπαταλιέται.
Γιατί αν ''ζει τη ζωή της'' έντονα, όταν θα έρθει εκείνος ο άντρας που θα ερωτευτεί πραγματικά, δε θα 'χει πια να του δώσει, παρά μόνο ένα βρόμικο κορμί και μια ακόμα πιο βρόμικη ψυχή.


Τζένη Καρέζη

Σαν σήμερα, το 1932, γεννήθηκε.

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Καλησπέρα Αναστασία. Μια μεγάλη μορφή στην τέχνη η Τζένη μας. Ενδεικτικές οι απόψεις που παραθέτεις εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs