Ο μαύρος βασιλιάς (Czechmate) - Larry Johns

27.11.18


Ένας επικίνδυνος διπλός πράκτορας πρέπει να φυγαδευτεί από μια τσεχοσλοβακική φυλακή. Σε περίπτωση που η απόδρασή του αποτύχει, θα πρέπει να πεθάνει. Την απόφαση μένει να πάρει ο Τζάκι Ραϊντερμπάιτ. Ωστόσο, ο Τζάκι βρίσκει αδύνατο να πάρει αυτή την απόφαση, γιατί ο Μαύρος Βασιλιάς έχει κάνει κιόλας «ροκέ»...
Ένα από τα καλύτερα σύγχρονα μυθιστορήματα κατασκοπείας, που θα συναρπάσει και τον πιο δύσκολο αναγνώστη.
(από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)




Το βιβλίο αυτό, όπως πιθανόν να θυμάστε, μου το έκαναν δώρο μαζί με πολλά ακόμα για τα γενέθλιά μου. Ξεκίνησα να διαβάζω πρώτο αυτό, μιας και σαν βιβλίο κατασκοπίας μού κίνησε το ενδιαφέρον. Η αλήθεια είναι ότι έχω διαβάσει πολλά αστυνομικά μυθιστορήματα, αλλά δεν είχα διαβάσει ποτέ ξανά κάποιο βιβλίο κατασκοπίας και ήμουν περίεργη να γνωρίσω το είδος.
Ο Μαύρος Βασιλιάς είναι μια ιστορία γεμάτη κατάσκοπους, όπου ο κεντρικός ήρωας, ο Τζάκι Ραϊντερμπάιτ, αφηγείται σε πρώτο πρόσωπο τις περιπέτειές του από την Ιταλία στην Τσεχία. Η αφήγησή του αυτή έδινε αμεσότητα, αλλά συγχρόνως σε κέρδιζε με τις σκέψεις του, που άφηνε τον αναγνώστη να περιπλανηθεί μέσα στο μυαλό του. Ένας κόσμος γεμάτος ίντριγκες, κατασκόπους, μυστικά, που ενώ κάποιος σου παρουσιάζεται ως συνεργάτης, δεν μπορείς να γνωρίζεις εάν είναι όντως ειλικρινής απέναντί σου ή αν είναι εχθρός που θέλει να σε βάλει στο χέρι και να μάθει από εσένα πληροφορίες...
Στον αντίποδα, έχω να βάλω το μπέρδεμα που έγινε μέσα στο κεφάλι μου με όλα αυτά τα πρόσωπα που εμπλέκονταν στην υπόθεση. Στην προσπάθειά μου να κατανοήσω (ή και να μαντέψω) ποιος ήταν όντως συνεργάτης και ποιος εχθρός, κατάφερα να μπερδευτώ αρκετά και να χρειαστεί να διαβάσω το βιβλίο από την αρχή για δεύτερη φορά ώστε να ξεδιαλύνουν όλα αυτά μέσα μου. Αυτό, ωστόσο, με έκανε να διαβάζω με αρκετά αργό ρυθμό, και παρά τις λίγες σελίδες του βιβλίου, να κάνω πραγματικά σχεδόν ένα μήνα για να το ολοκληρώσω.
Σε γενικές γραμμές θα έλεγα πως το βιβλίο μου άρεσε αρκετά και θα ήθελα να διαβάσω περισσότερα του είδους.

Ταυτότητα του έργου:
Συγγραφέας: Larry Johns
Εκδόσεις: Πάπυρος
Σελίδες: 175
Μετάφραση: Τασσώ Καββαδία


Εσείς διαβάζετε κάτι αυτές τις ημέρες; Αν ναι, τι είναι αυτό;




You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Μετάφραση: Τασσώ Καββαδία ! κοίτα τι διαβάζει κανείς ε ; Πρέπει να έχει δράση η υπόθεση Αναστασία. Και ωραία, όπως πάντα η παρουσίασή σου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs