Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας - Oscar Wilde

29.5.17


Η δύναμη του αλτρουισμού και της αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο, η αληθινή αγάπη, και η πραγματική φιλία αναδεικνύονται μέσα από τα πέντε διαχρονικά παραμύθια του Ιρλανδού Όσκαρ Ουάιλντ. Αξίες και έννοιες που πλέκονται με τα φτερά του αναγνώστη και τον οδηγούν σ' ένα ταξίδι με προορισμό τον ίδιο του τον εαυτό. Το βιβλίο περιλαμβάνει τις ιστορίες: "Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας", "Το Αηδόνι και το Τριαντάφυλλο", "Ο Εγωιστής Γίγαντας", "Ο αφοσιωμένος φίλος", "Η αξιοπρόσεκτη Ρουκέτα".
(Από την παρουσίαση του βιβλίου)


Ιστορίες που όλοι λίγο-πολύ έχουμε ακούσει... μα που προσωπικά δεν είχα διαβάσει μέχρι τώρα. Όχι, η ανάρτηση αυτή δεν είναι κριτική. Δε θα τολμούσε να είναι κριτική. Ποιος άλλωστε θα μπορούσε να κάνει κριτική στο έργο του Όσκαρ Ουάιλντ;... Γράφω τη συγκεκριμένη ανάρτηση γιατί θέλω να εκφράσω τα ειλικρινή μου αισθήματα απέναντι σε αυτό το βιβλίο.
Τις τρεις από τις πέντε ιστορίες τις είχα ακούσει, όπως αναφέρω και πιο πάνω, συγκεκριμένα ήξερα τον Ευτυχισμένο Πρίγκιπα, τον Εγωιστή Γίγαντα και τον Αφοσιωμένο Φίλο. Όμως τις διάβαζα όλες για πρώτη φορά. Ηχηρό μήνυμα σε όλες είναι η αληθινή και ανιδιοτελής αγάπη, η δύναμη της φιλίας, η ανθρωπιά, η χαρά του να μοιράζεσαι... Μικρές ιστορίες σε μήκος, μα τεράστιες σε ηθικά διδάγματα. Στο τέλος κάθε ανάρτησης κατέληγα να μην μπορώ να σταματήσω τα δάκρυά μου, καθώς συνηθίζω να μη διαβάζω με τα μάτια μου μόνο, αλλά με την καρδιά.
Αν κάθε άνθρωπος αξίζει να μάθει να διαβάζει, είναι -θεωρώ τελικά- για να διαβάσει κάποτε αυτό το βιβλίο...




You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Αχ συγκινήθηκα με τα σχόλια σου! Δε το έχω διαβάσει ούτε εγώ. Θα το αναζητήσω άμεσα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το διαβάσεις, θα με θυμηθείς!
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Σταυρούλα μου! ❤

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια γι'αυτές τις ιστοριούλες. Το μεγαλοφυές πνεύμα του Oscar Wilde είναι αδιαμφισβήτητο.
    Σε χαιρετώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βλέπω από τα μέρη μου, Μαριαλένα!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  3. Θυμάμαι κι εγώ, όταν το είχα διαβάσει, δεν μπορούσα να σταματήσω το κλάμα. Πολύ συγκινητικές ιστορίες, αγγίζουν την καρδιά σου βαθιά. Χαίρομαι που διάβασες αυτό το βιβλίο, αξίζει να διαβαστεί από κάθε άνθρωπο κάποτε στη ζωή του...
    Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γίνεται να μην κλάψεις, μιλάνε στην καρδιά σου απευθείας!
      Πολλά φιλιά! Καλό βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  4. Μάλλον ήρθε και η δική μου ώρα να το διαβάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω! Θα το ψάξω οπωσδήποτε! 💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs