6 καθημερινές συνήθειες για μία υγιή νέα χρονιά

17.1.20


Καθώς περιπλανιόμουν στο διαδίκτυο, έπεσα πάνω σε αυτήν την εικόνα και μου φάνηκε πολύ καλή, ώστε να τη μοιραστώ και μαζί σας. Θα ξέρετε ήδη ότι τα τελευταία χρόνια προσπαθώ πολύ να έχω έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι στερούμαι πράγματα, για παράδειγμα τρώω γλυκά ή ψωμί, όμως όλα με μέτρο. Ο προσανατολισμός μου είναι κυρίως ως προς τη φυσική δραστηριότητα (που προσπαθώ να τρέχω, αλλά αν δεν τα καταφέρνω σίγουρα περπατάω αρκετά κάθε μέρα), αλλά και ως προς τη διατροφή.
Εδώ λοιπόν σήμερα, μέσα από τη φωτογραφία παίρνουμε ιδέες για καθημερινές συνήθειες που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής μας.

  • 7-8 ώρες ύπνο τη νύχτα
  • Κατανάλωση κόκκινων, κίτρινων και πράσινων προϊόντων καθημερινά
  • 20 λεπτά καθαρού αέρα και άσκησης καθημερινά
  • Πάντα τρώμε το φαγητό μας καθισμένοι (και όχι όρθιοι)
  • Πίνουμε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα
  • Αφιερώνουμε 15 λεπτά την ημέρα μόνο για τον εαυτό μας

Λοιπόν, είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη νέα δεκαετία με πιο υγιεινούς τρόπους ζωής; Τι από τα παραπάνω κάνεις και τι θα ήθελες να ξεκινήσεις να κάνεις;

Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα όμορφο Παρασκευοσαββατοκύριακο!


You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Με την άσκηση το έχω, αλλά και με τη διατροφή γενικά. Το θέμα του ύπνου είναι δύσκολο για εμένα, γιατί μάλλον πίνω πολλούς καφέδες. 🤷‍♂️
    Είναι ωραίο να υπάρχει κάποιος να σε κινητοποιεί να κάνεις πράγματα ως προς αυτήν την κατεύθυνση, και εσύ Αναστασία με βοήθησες πολύ σε μία περίοδο που το είχα ανάγκη. Ξεκίνησα ξανά την άσκηση εξαιτίας της δικής σου επιμονής. Και σου το χρωστάω αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά εύκολα πραγματάκια που είναι άμεσα διαχειρίσιμα και δίνουν ζωή. Μακάρι να αποτελέσουν οδηγό μας.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs