Ημέρες ηρεμίας

15.1.20


Ο μισός Ιανουάριος πέρασε... Οι ημέρες περνάνε ήρεμα, αν και όχι ιδιαίτερα ευχάριστα. Μπορώ να πω μάλιστα πως υπήρξε ημέρα που ήμουν αρκετά στενοχωρημένη με μία προσωπική υπόθεση, αλλά πλέον δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να γίνεται έρμαιο των καταστάσεων. Είναι λίγο λυπηρό ωστόσο όταν έχεις θέληση και όρεξη να κάνεις κάποια πράγματα και να διαθέσεις χρόνο, αλλά οι συνθήκες δε σ' το επιτρέπουν... γιατί, καλώς ή κακώς, δεν είναι όλα πάντα στο χέρι μας, μερικές φορές εξαρτώμαστε από άλλους, αλλά και από το γενικότερο κλίμα της περιόδου. Τέλος πάντων, έτσι είναι η ζωή, έχω συνηθίσει πια, γι' αυτό και δεν πέφτω πολύ όπως παλιότερα.
Στην προσπάθειά μου να μείνω πιστή φέτος στο journal μου (ελπίζω να το καταφέρω για ολόκληρο το 2020, είμαι αποφασισμένη, χαχα 😜), παραθέτω τις επόμενες ημέρες...


8/1: Μια εξάρτηση που έχω μέχρι σήμερα
Αααχχ... θα πρέπει να το παραδεχτώ. Τα γλυκά!

9/1: Τι με έκανε να χαμογελάσω σήμερα;
Σήμερα ήταν μία ήσυχη ημέρα, δεν μπορώ να πω ότι έγινε κάτι ιδιαίτερο... στο φροντιστήριο σίγουρα όμως χαμογέλασα πολλές φορές με τους μαθητές μου.

10/1: Αν δεν είχα το τωρινό μου επάγγελμα, ποια θα ήταν η εναλλακτική μου;
Δεν ξέρω... Σίγουρα αυτό το επάγγελμα είναι και το μοναδικό που θα ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Αν δεν τα κατάφερνα... ίσως να έκανα κάποια δουλειά χειρωνακτική, να φτιάχνω πράγματα, κλπ...

11/1: Τι έκανα σήμερα;
Μάθημα, πολύ μάθημα... Ήμουν πολύ κουρασμένη σήμερα και έτσι μετά το φροντιστήριο το απόγευμα, έκανα μπάνιο και ξάπλωσα νωρίς.

12/1: Είπα ευχαριστώ;
Στην καλή μου τύχη που έχω τις φιλεναδίτσες μου και την παρέα μου και μπορούμε να περνάμε όμορφα τις Κυριακές μας.

13/1: Έδειξα κατανόηση; Αν ναι, σε ποιον και γιατί;
Μμμ... δεν μπορώ να πω ότι χρειάστηκε να δείξω κάπου περισσότερη κατανόηση από όση δείχνω καθημερινά. Θα μπορούσα να πω ότι έδειξα κατανόηση στους μαθητές μου που δυσκολεύονται με τα Μαθηματικά (κάτι το οποίο κάνω πάντα, βέβαια), έτσι τα εξήγησα πιο αναλυτικά και είχα υπομονή. Επιπλέον, το βράδυ έκανα λίγη παρέα στη μητέρα μου, κατανοώντας το γεγονός πως δεδομένων των συνθηκών με τις δουλειές μας και όλα όσα έχουμε να κάνουμε, αναγκάζεται να μένει αρκετές ώρες την ημέρα μόνη της.

14/1: Πόσο χρόνο διέθεσα σήμερα για τον εαυτό μου;
Σίγουρα ένα δίωρο το πρωί για την προπόνησή μου και ένα μισάωρο το βράδυ για την ξεκούρασή μου από το φροντιστήριο, πριν ξεκινήσω πάλι διάβασμα.



You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs