«Να ακολουθήσω τα συναισθήματά μου...»

2.1.20


Ο Ιανουάριος είναι ένας μήνας αρκετά παρεξηγημένος. Οι πρώτες μέρες περνάνε με τις γιορτές και ξαφνικά επιστρέφεις στην πραγματικότητα της ρουτίνας. Άσε που όλοι θέτουν στόχους για το νέο έτος, αλλά με τη θλίψη των γιορτών που έφυγαν ξεχνάνε να γιορτάσουν και να διασκεδάσουν τον ίδιο τον Ιανουάριο! 
Γι' αυτό και εγώ έχω ετοιμάσει τους στόχους μου για αυτόν τον μήνα. 


*Να ακολουθήσω τα συναισθήματά μου.
*Να διαβάσω πολύύυυ.
*Να βάλω κρέμα στα χέρια μου.
*Να περάσω ζεστές βραδιές πίνοντας τσάι και διαβάζοντας τα βιβλία μου.
*Να κάνω spa στο μπάνιο μου.
*Να δω μία ταινία στο κρεβάτι.
*Να χρωματίσω με τους μαρκαδόρους μου.
*Να τακτοποιήσω το γραφείο μου.
*Να εκτυπώσω φωτογραφίες, που έχουν ξεχαστεί καιρό στο κινητό μου.
*Να πίνω περισσότερο νερό.
*Να συνεχίσω τις προπονήσεις μου, ξεπερνώντας τον εαυτό μου.
*Να μην κρίνω κανέναν και τίποτα.
*Να μην ξεχάσω ποιος είναι ο βασικότερος στόχος μου αυτόν τον μήνα.
*Να κάνω τουλάχιστον 5 από τα παραπάνω.


Αυτά από εμένα! Σε φιλώ και σου εύχομαι, ό,τι κι αν κάνεις, να περνάς καλά!

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs