«Η πρώτη πλήρης σκέψη μου»

12.8.20



1/8: Η τελευταία φορά που γυμνάστηκα...

...ήταν σήμερα το απόγευμα που κολύμπησα.

 

2/8: Χρωστάω σε κάποιον χρήματα;

Όχι.

 

3/8: Με κλίμακα από 1 έως 10, η ημέρα μου ήταν...

Θα έβαζα ένα 8, γιατί ήταν πραγματικά πολύ καλή και συνέβη κάτι πολύ ευχάριστο, ωστόσο συνεχίζω να επηρεάζομαι αρνητικά από τη συμπεριφορά ανθρώπων γύρω μου και μου χάλασε λίγο το κέφι προς το τέλος της ημέρας.

 

4/8: Τι έφαγα για μεσημεριανό σήμερα;

Κοτόπουλο της κατσαρόλας λεμονάτο. Yummyyyy!

 

5/8: Τι έλεγε το τελευταίο μήνυμα που έλαβα σήμερα;

Η παρακάτω χιουμοριστική εικόνα:


 

6/8: Ελπίζω να μην κοίταζε κανένας καθώς...

...έτρεχα στο δρόμο φορώντας πλατφόρμες ΚΑΙ μάσκα και είχα γίνει μούσκεμα στον ιδρώτα.

 

7/8: Ποια ήταν η πρώτη πλήρης σκέψη μου σήμερα το πρωί;

Η ημέρα ξεκίνησε τέλεια, γιατί μόλις άνοιξα τα μάτια μου (και το κινητό μου) είδα ότι μου είχε έρθει ένα πολύ σημαντικό email από Κωνσταντινούπολη. Επομένως, η πρώτη πλήρης σκέψη που έκανα ήταν σχετική με τα νέα που έλαβα. Τελικά, άμα πεισμώνω, δε με σταματάει τίποτα χαχα 😂

 

8/8: Το τελευταίο ρίσκο που πήρα ήταν...

...να πάω στη Ζάκυνθο εν μέσω «πανδημίας». Ωστόσο, επέστρεψα υγιέστατη 😅

 

9/8: Τι δημιούργησα σήμερα;

Μιας και είναι Αύγουστος και είναι ένας μήνας που δεν ενδείκνυται για την παραγωγικότητά μου, δεν μπορώ να πω ότι δημιούργησα κάτι. Πάντως, έκανα την επανάληψή μου στα τουρκικά.

 

10/8: Ποιο είναι το τελευταίο υγιεινό πράγμα που έκανα για τον εαυτό μου;

Ξεκίνησα πάλι περπάτημα και αποφάσισα να νηστέψω.



You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs