Τατιάνα και Αλεξάντερ - Paullina Simons

18.1.17


    ❝ Μια υπέροχη ιστορία αγάπης, που μεταφέρει τον αναγνώστη στην Ευρώπη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
    Ο Αλεξάντερ, αξιωματικός του Κόκκινου Στρατού, βαριά τραυματισμένος σ' ένα νοσοκομείο, περιμένει να τον συλλάβει η σοβιετική μυστική αστυνομία. Ξέρει ότι ο ίδιος δεν μπορεί να σωθεί, αλλά είναι αποφασισμένος να σώσει την έγκυο γυναίκα του, την Τατιάνα. Για να το πετύχει αυτό, σκηνοθετεί το  θάνατό του, και η Τατιάνα, βουτηγμένη στο πένθος, δραπετεύει.
    Αλλά τη φλόγα της αγάπης τους δεν μπορεί να τη σβήσει ούτε η λαίλαπα του πολέμου, και ο Αλεξάντερ μέσ' από δραματικές περιπέτειες, ψάχνει να ξαναβρεί την αγαπημένη του.❞


Διαβάζοντας τον Μπρούτζινο Καβαλάρη και όντας τρελά ενθουσιασμένη, έτρεξα να αγοράσω το δεύτερο μέρος της τριλογίας, ώστε τελειώνοντας το πρώτο, να μη χάσω χρόνο.
Ο Αλεξάντερ βρίσκεται πλέον στα χέρια της Νικαβεντέ, ενώ η Τατιάνα έχει καταφέρει να διαφύγει στην Αμερική και θεωρεί τον άντρα της νεκρό.
Θαύμασα για ακόμα μία φορά την άψογη διαχείριση της γλώσσας. Ο λόγος ήταν γεμάτος εικόνες που με γέμιζαν συναισθήματα και με μετέφεραν μέσα στην ιστορία. Οι περιγραφές για τη ζωή της Τατιάνας και τη ζωή του Αλεξάντερ εκτυλίσσονται παράλληλα ανά κεφάλαια, και οι δύο ήρωες φαίνεται να εξελίσσονται σαν προσωπικότητες μέσα από τα βιώματά τους.
Το βιβλίο αυτό αναχαίτισε λίγο τον αρχικό ενθουσιασμό μου, καθώς γίνονταν πολύ συχνές αναφορές σε σκηνικά που είχαν εξελιχθεί στον πρώτο τόμο. Τα γεγονότα αυτά που επαναλαμβάνονταν, μας δίνονταν αυτή τη φορά από μία άλλη οπτική πλευρά, κυρίως μέσα από τα μάτια του Αλεξάντερ. Γενικά αυτός ο τόμος αισθάνθηκα πως έδινε λίγο περισσότερη έμφαση στον Αλεξάντερ, θέλοντας να μας διηγηθεί περιστατικά για την παρελθοντική ζωή του. Μου φάνηκε όμως λίγο κουραστικό και γι' αυτό η ανάγνωση έγινε πιο βραδύρυθμη. Η προσμονή μου για τη στιγμή που οι πρωταγωνιστές θα συναντιούνταν πάλι, ενώ στην αρχή ήταν έντονη, "έπεφτε" όσο περνούσαν οι σελίδες, γεγονός που με στενοχώρησε. Η συνάντησή τους επετεύχθη αφού είχα διαβάσει εκατοντάδες σελίδες και μπορώ να πω ότι με απογοήτευσε.
Η αξία όμως αυτού του τόμου είναι οι ιστορικές αναφορές που κάνει με πολύ μεγάλη επιτυχία. Σκληρές εικόνες, περιγραφές από στρατόπεδα συγκέντρωσης, ανακρίσεις και βασανιστήρια, είναι αυτά που σε καθηλώνουν και προσδίδουν στην ιστορία μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα χάρη.
Το τέλος είναι απλά το τέλος αυτού του τόμου, κι όχι της ιστορίας, αφού υπάρχει και τρίτο μέρος «Οι κήποι της Τατιάνας», για το οποίο όμως θα μιλήσω σε επόμενη ανάρτηση.
Το έχετε διαβάσει; Αν ναι, ποια ήταν η δική σας άποψη;


Ταυτότητα του έργου:
Συγγραφέας: Paullina Simons
Εκδόσεις: Ωκεανίδα
Σελίδες: 678
ISBN: 960-410-297-4
Μετάφραση : Σπανδωνής Γιάννης


You Might Also Like

24 σχόλια

  1. Υπέροχο βιβλίο. Κατά τη γνώμη μου ήταν πιο ενδιαφέρον και από το πρώτο και από το τρίτο. Αυτός ο συγκεκριμένος τόμος ήταν ο αγαπημένος μου. Γιατί περιέγραφε σκηνές από στρατόπεδα συγκέντρωσης, από τον πόλεμο... που εμείς δεν μπορούμε να φανταστούμε με τίποτα... τρομερά πράγματα... Θα συμφωνήσω μαζί σου και είχα την ίδια αίσθηση πως αυτό το βιβλίο επικεντρωνόταν περισσότερο στον Αλεξάντερ και φαίνεται πλέον πόσο σκληρές στιγμές έχει περάσει.
    Όπως και να'χει το πράγμα, ήταν για εμένα η αγαπημένη μου τριλογία!
    Καλή σου μέρα κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως όλες αυτές οι ιστορικές αναφορές δημιουργούν τεράστιο ενδιαφέρον, όπως προσφέρουν και γνώσεις. Παρ' ότι δε μου άρεσε τόσο όσο οι άλλοι δύο τόμοι (αντίθετα με εσάς), οφείλω να αναγνωρίσω πως η αξία του ήταν η Ιστορία καθαυτή.
      Καλό μεσημέρι κυρία Ελένη!

      Διαγραφή
  2. Katerina18.1.17

    Από τα ποιο ωραία βιβλία και τα τρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Κατερίνα! Η συγγραφέας έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτήν την τριλογία!

      Διαγραφή
  3. Σπυριδούλα18.1.17

    Ωραίο! Μ' άρεσε όλη η τριλογία εμένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σε αδικώ καθόλου Σπυριδούλα! Καταπληκτική ιστορία!

      Διαγραφή
  4. Αναστασία μου καλημέρα! Εγώ δεν το άντεχα αυτό το βιβλίο. Το ξεκίνησα, αλλά δεν... Το άφησα στην άκρη για λίγο καιρό, μήπως μετά μου έρθει το κέφι, το ξανάπιασα μετά από λίγους μήνες, πάλι δεν... Με στενοχωρούσε, αλήθεια, δεν άντεχα να διαβάζω για τον πόλεμο. Με συνοπτικές διαδικασίες, πήρα απόφαση ότι δε θα το διαβάσω ποτέ τελικά και χαρούμενη ξεκίνησα το τρίτο! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου, σε καταλαβαίνω, γι' αυτό γράφω κι εγώ πως η ανάγνωση έγινε πιο βραδύρυθμη. Ελπίζω το τρίτο να σου άρεσε περισσότερο!
      Φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  5. Στέλλα18.1.17

    Και εγώ τα έχω διαβάσει και τα τρία. Εξαιρετικά. Ειδικά τα δύο πρώτα μου άρεσαν περισσότερο, που έλεγαν για τον πόλεμο. Μια ιστορία που σου μένει στο μυαλό και δεν ξεχνιέται όσος καιρός και να περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πράγματι, είναι μία ιστορία που δεν ξεχνιέται με τίποτα!

      Διαγραφή
  6. Natasa18.1.17

    Αγαπημένη τριλογία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τολμούσα να πω ότι είναι η αγαπημένη μου! :)

      Διαγραφή
    2. Natasa20.1.17

      και μένα είναι μια απο τις αγαπημενες μου!!!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος18.1.17

    Ωραία βιβλία!
    Θωμαΐς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόπη Μ.18.1.17

    Τα κατατάσσω στα καλητερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στ' αλήθεια μια συγκλονιστική ιστορία! :)

      Διαγραφή
  9. Μου φαίνεται πως το πήρε το μάτι μου στη βιβλιοθήκη! Αν όντως υπάρχει θα το δανειστώ γιατί θέλω να μάθω τη συνέχεια της ιστορίας! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή κατάλαβα το γούστο σου, είμαι σίγουρη ότι αυτός ο τόμος θα σου αρέσει πιο πολύ από τον πρώτο! ;)

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα γλυκιά μου Αναστασία!
    Πόσο με χαροποιεί που σε ξαναδιαβάζω και απολαμβάνω την αγάπη σου για τα βιβλία σε έναν εξίσου όμορφο χώρο, με απολαυστικά ωραία μουσικά ακούσματα..
    Ομολογώ πως είχα ενθουσιαστεί με την ιστορία του Μπρούτζινου Καβαλάρη, όταν την είχες γράψει και έχω αγοράσει το βιβλίο, αλλά δεν βρήκα χρόνο να το διαβάσω ακόμα.. Φαντάσου πως το έχει διαβάσει η μητέρα μου και εγώ ακόμα! :) Ελπίζω σύντομα να το διαβάσω και εγώ για να μπορέσω να σου γράψω τις εντυπώσεις μου..
    Πολλά γλυκά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Palomaaaa! Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ! Καλώς ήρθες! :)
      Μην το καθυστερείς! Μετά θα μετανιώνεις που δεν το είχες ξεκινήσει...νωρίτερα! Θα πωρωθείς, πιστεύω! :) Αλλά βέβαια προέχουν οι δουλειές μας, όταν βρεις χρόνο λοιπόν, για να το απολαύσεις κιόλας!
      Εννοείται θα περιμένω να μου πεις πώς σου φάνηκε!
      Πολλά φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  11. Βλέπω εδώ γίνεται debate... Λοιπόν εμένα από ιστορικης πλευράς μου άρεσε πάρα πολύ, είχε τρομερό ενδιαφέρον. Αυτό που δε μου άρεσε ήταν οι επαναλαμβανόμενες σκηνές, εντάξει δεν ήταν αυτούσιες (αυτό έλειπε!), αλλά αισθανόμουν ότι η συγγραφέας με αυτόν τον τρόπο προσπαθούσε να κερδίσει χώρο (στο βιβλίο) και χρόνο ώστε να καθυστερήσει τη ροή της ιστορίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο, η ροή ήταν πολύ αργή... γι' αυτό και γράφω πως το ενδιαφέρον μου μειωνόταν σταδιακά... Ωστόσο χάρηκα όταν το τέλειωσα, γιατί επιτέλους θα ξεκινούσα το τρίτο! :)

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs