Ανασκόπηση Αυγούστου

31.8.20

 



Πώς πέρασε πάλι κι αυτός ο μήνας; Ούτε που το κατάλαβα! Και με έκπληξη παρατηρώ ότι κι εδώ μέσα έχω μέρες να γράψω. Ο λόγος είναι πως οι ημέρες μου ήταν υπέρ-γεμάτες και αυτός ο Αύγουστος πέρασε τόσο γλυκά, τόσο ρομαντικά και τόσο ξέγνοιαστα, που δεν ήθελα να χαλάσω τη μαγεία του καθισμένη μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου, ούτε καν για να αποτυπώσω εδώ μέσα τις στιγμές μου. Θα το κάνω όμως, γιατί ξέρεις ότι μου αρέσει πάρα πολύ να μοιράζομαι μαζί σου τις εμπειρίες μου, πάντα με σεβασμό στην προσωπική μου ζωή, στον αναγνώστη, αλλά και στα άτομα με τα οποία περνάω τις ημέρες μου.

          Ας ξεκινήσουμε όμως με τις ερωτήσεις του 5-Year-Journal.

 

11/8: Ποιο ήταν το πρώτο άτομο που είδα σήμερα;

Η μαμά μου.

 

12/8: Ποιες αναμνήσεις αναπολούσα σήμερα;

Δεν μπορώ να πω ότι αναπόλησα κάτι από το παρελθόν...

 

13/8: Το καλύτερο γεγονός της σημερινής ημέρας ήταν...

...το μπανάκι στην Κινέτα το απόγευμα.

 

14/8: Ποιος είχε τη μεγαλύτερη επίδραση στη μέρα μου σήμερα;

Αδιαμφισβήτητα ο σύντροφός μου, με τον οποίο κάναμε μια πολύ όμορφη βραδινή βόλτα στο Λουτράκι.

 

15/8: Τι ήταν αυτό που με έκανε να περιμένω σήμερα;

Να περάσει λίγο η ώρα για να πάμε μια βόλτα με τα αδέρφια μου.

 

16/8: Μια στιγμή της σημερινής ημέρας που θέλω να θυμάμαι για πάντα.

Το πρωί, ενώ ήμουν για καφέ με τη φίλη μου δίπλα στη θάλασσα, είδαμε να κολυμπούν μπροστά μας δύο δελφίνιαααα!

 

17/8: Πότε ήταν η τελευταία φορά που βγήκα με τον σύντροφό μου ραντεβού;

Βγαίνουμε αρκετά συχνά «ραντεβού», το τελευταίο όμως ήταν το βράδυ της 14ης Αυγούστου.

 

18/8: Υπήρξε κάποιος ευγενικός μαζί μου τελευταία;

Πολύς κόσμος. Θεωρώ πως αν φέρεσαι με ευγένεια, θα σου φερθούν το ίδιο κατά κύριο λόγο, γι’ αυτό και προσπαθώ να είμαι ευγενική στις δουλειές μου και σχεδόν πάντα εισπράττω την ανάλογη αντιμετώπιση.

 

19/8: Ποια είναι η αγαπημένη ώρα της ημέρας μου αυτόν τον καιρό; Γιατί;

Η ώρα του ηλιοβασιλέματος, γιατί ο ουρανός παίρνει υπέροχα χρώματα. Και το εκτιμώ πολύ αυτό, γιατί τους περισσότερους μήνες του χρόνου δεν μπορώ να το βλέπω, καθώς εκείνες τις ώρες εργάζομαι.

 

20/8: Τρία πράγματα που με εμπνέουν αυτήν την περίοδο.

 Η αγάπη, η μουσική και η έντονη επιθυμία μου για ζωή.

 

21/8: Ποιο είναι το αγαπημένο μέρος μου για να γράφω;

Η βεράντα μου.

 

22/8: Μία μικρή απόλαυση

 Το βραδινό που φάγαμε στην Κομοτηνή απόψε.

 

23/8: Ένα πράγμα που εύχομαι να μπορούσα να κάνω

Να πάω στην Κωνσταντινούπολη αυθημερόν.

 

24/8: Κάτι που έμαθα από τη σημερινή ημέρα.

Δεν πρέπει να γκρινιάζω! Δεν πρέπει να γκρινιάζω! Δεν πρέπει να γκρινιάζω!

 

25/8: Στενοχώρησα κάποιον σήμερα;

Θέλω να πιστεύω πως όχι.

 

26/8: Μια λέξη που λέω πολύ συχνά

Το «ρε», που πρέπει να το κόψω.

 

27/8: Αγχώθηκα για κάτι σήμερα;

Αυτές τις ημέρες αγχώνομαι πολύ για το ωρολόγιο πρόγραμμα στο φροντιστήριο.

 

28/8: Κάτι καλό που έχω να κάνω αύριο

Αύριο είναι Σάββατο και επομένως όλο και κάτι καλό έχω να περιμένω. Ωστόσο, τίποτα συγκεκριμένο ακόμα.

 

29/8: Σήμερα βαρέθηκα...

...να κάνω την καθαριότητα του σπιτιού. Ζεσταινόμουν πολύ και δεν είχα καθόλου διάθεση για να κάνω αυτές τις δουλειές, αν και τις έκανα παρ’ όλα αυτά.

 

30/8: Έχω ανάγκη από...

...την αγάπη του Θεού. Πάντα. Ευτυχώς είμαι αρκετά ευγνώμων για να βλέπω πως την έχω συνεχώς στη ζωή μου.

 

31/8: Πώς νιώθω που τελειώνει το καλοκαίρι;

Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Από τη μία, πέρασα πολύ όμορφα αυτό το καλοκαίρι και θέλω να κρατήσω όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές μέσα στην αγκαλιά μου. Από την άλλη, αισθάνομαι πως είναι καιρός να επιστρέψω στην εργασία μου και στους ρυθμούς μου.

 

          Και σειρά έχουν οι στόχοι μου για τον Αύγουστο:

*Να πάω θερινό σινεμά.

*Να φορέσω έντονο κραγιόν.

*Να δώσω αγκαλιές, φιλιά κι αγάπη.

*Να χαρώ με τα μικρά πράγματα.

*Να ακούσω τα τζιτζίκια να τραγουδούν.

*Να κάνω σχέδια μόνο για το σήμερα.

*Να βάζω ενυδατική κρέμα στο πρόσωπό μου και λάδι θρέψης στα μαλλιά μου.

*Να μην γκρινιάζω για όσα δεν έχω, αλλά να χαίρομαι για όσα έχω.

*Να φτιάξω μια δροσιστική φρουτοσαλάτα.

*Να πιω ένα τέλειο κοκτέιλ ένα πολύ όμορφο βράδυ.

*Να κάνω τουλάχιστον 3 από τα παραπάνω.

 

Είδα 2 ταινίες:

  • Αναχώρηση για Παρίσι (The 15:17 to Paris – 2018)
  • Το μερίδιο των αγγέλων (The angelsshare – 2012), την οποία είδαμε στο θερινό σινεμά...

...ενώ είδαμε και την παράσταση του Μάρκου Σεφερλή «Dettolμη και γοητεία» στο Δελφινάριο.

          Τέλος, πραγματοποιήσαμε δύο εκπληκτικές διαδρομές. Η μία ήταν Αλεποχώρι – Σχοίνο – Ηραίο – Λίμνη Βουλιαγμένης – Λουτράκι – Άγιοι Θεόδωροι Κινέτα, ενώ η δεύτερη ήταν οδικό ταξίδι στη Βόρεια Ελλάδα (το οποίο θα περιγράψω σύντομα με πολλές λεπτομέρειες).

          Σε φιλώ και σου εύχομαι να απολαύσεις την τελευταία ημέρα του Αυγούστου με όποιον τρόπο επιθυμείς!


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs