3 πράγματα για τα οποία είμαι περήφανη

29.5.20



1) Πώς φροντίζεις τον εαυτό σου;
Πίνοντας πολύ νερό, με καθημερινή άθληση, με καλή διατροφή και καλλυντικά (κρέμες, κλπ) για ενυδάτωση και περιποίηση του προσώπου και του σώματος.

2) 3 πράγματα για τα οποία είμαι περήφανη
Για τις δυσκολίες που έχω περάσει και βγήκα δυνατότερη.
Για όσα έχω καταφέρει με πολύ κόπο και προσπάθεια και διάβασμα και δουλειά. 
Για τη σχέση που έχω αναπτύξει με τους μαθητές μου. 

3) Οι διακοπές που ονειρεύομαι
Ένα μαγικό μέρος, με όμορφες παραλίες, μία ήρεμη πισίνα, με ξαπλώστρες, ηλιοβασίλεμα, σαμπάνια, φράουλες και τον αγαπημένο μου...

4) Ένα ραντεβού στο οποίο θα ήθελα να πάω
Δείπνο σε ένα όμορφο μαγαζί, περπάτημα στους ήσυχους νυχτερινούς δρόμους της πρωτεύουσας, που θα καταλήγει σε ένα κλαμπ για χορό.

5) Το ζώδιό μου. Ταιριάζει στην προσωπικότητά μου;
Ζυγός με ωροσκόπο Παρθένο. Ναι, πιστεύω πως μου ταιριάζει. Αρκετά κοινωνική, αλλά κατά βάθος εσωστρεφής, ψυχαναγκαστική με την οργάνωση των πραγμάτων, έμφαση στην εμφάνιση. 

7) Η καλύτερη συναυλία που έχω πάει.
Μαρινέλα - Ρέμος, στο θέατρο Πέτρας, τον Σεπτέμβρη του 2016 με τη μανούλα μου, και μία τεράστια συναυλία με πολλούς καλλιτέχνες με μουσική του Μίμη Πλέσσα, Γιώργο Χατζηνάσιου και Γιώργο Θεοφάνους στο Ηρώδειο.

8) Κάτι νέο που έμαθα για τον σύντροφό μου. 
Δεν είναι κάτι που έχω μάθει, αλλά κάτι που έχω διαπιστώσει.... ότι είναι πολύύύυ υπομονετικός!

9) Ένα τραγούδι από τα παιδικά μου χρόνια. 

10) Πότε ήταν η τελευταία φορά που επίδρασα θετικά στη ζωή κάποιου;
Τις τελευταίες ημέρες, βοηθώντας έναν φίλο μου σε κάτι εξετάσεις που θέλει να δώσει. 


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs