Brownie

20.10.18




Αγαπάς κι εσύ τα γενέθλια; Για εμένα τα γενέθλια είναι από τις γιορτές που μου αρέσουν περισσότερο. Και όχι μόνο τα δικά μου γενέθλια, αλλά και των ανθρώπων που αγαπώ. Αυτό το είδος της γιορτής με κάνει να νιώθω ευγνωμοσύνη για τα χρόνια που περνάνε και είμαστε ακόμα υγιείς και ζωντανοί και έχουμε την ευκαιρία να βελτιωνόμαστε και να απολαμβάνουμε όσα έχει η ζωή να μας δώσει.
Υπάρχουν και άνθρωποι, βέβαια, που δεν τους αρέσουν τα γενέθλια, για διάφορους άλλους λόγους. Αλλά σοβαρά τώρα, υπάρχει κάποιος που να μην αγαπάει γενικά τις τούρτες γενεθλίων; Ε, δε νομίζω!
Γι' αυτό και σήμερα αποφάσισα να σας πω για το γλυκό που έφτιαξα για τα γενέθλιά μου (τα οποία ήταν πριν μιάμιση βδομάδα και βάάααλε, αλλά οκέι, είπαμε πως καθυστερώ λίγο τις αναρτήσεις μου εδώ μέσα).
Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα τι να φτιάξω ως γλυκό. Μέχρι τώρα έφτιαχνε πάντα η μαμά μου ένα είδος τούρτας, αλλά αφ' ενός μεγάλο κορίτσι είμαι, ήθελα να φτιάξω κάτι μόνη μου και να μη βάζω τη μαμά σε κόπο και ταλαιπωρία, και αφ' ετέρου ήθελα κάτι διαφορετικό από τις υπόλοιπες χρονιές. Αισθάνομαι εγώ η ίδια πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες χρονιές, γι' αυτό και ήθελα ένα διαφορετικό γλυκό. Οι ιδέες πολλές, αλλά καταστάλαξα σε ένα γλυκό γεμάτο σοκολάτα... σκέτο σοκολάτα... όπως πραγματικά το ονειρευόμουν! Και αυτό δεν ήταν άλλο από το brownie!
Η συνταγή πραγματικά εύκολη, γρήγορη, με λίγα υλικά, που μπορεί να φέρει εις πέρας ο καθένας, και το αποτέλεσμα... απλά άπαιχτο! Ιδού λοιπόν:



Brownie

❤ 6 αυγά
❤ 1,5 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
❤ 800 γρ. πραλίνα φουντουκιού
❤ 2 χούφτες καρύδια


Ρίχνουμε τα αυγά σε ένα μεγάλο μπολ και τα χτυπάμε με τον αυγοδάρτη.
Στη συνέχεια ρίχνουμε το αλεύρι και την πραλίνα και συνεχίζουμε να ανακατεύουμε με τον αυγοδάρτη μέχρι να πετύχουμε ένα ομοιόμορφο μείγμα.
Τέλος, ρίχνουμε τα καρύδια, χοντροκομμένα, και ανακατεύουμε ώστε να αναμειχθούν με τα υπόλοιπα υλικά.
Βάζουμε το μείγμα σε αντικολλητικό ταψάκι (ή, αν δεν έχουμε, βουτυρώνουμε το ταψί που θα χρησιμοποιήσουμε) και ψήνουμε στον αέρα, στους 160 βαθμούς για 20 λεπτά.

Λίγες ιδέες ακόμα...
Μπορούμε να ρίξουμε στο μείγμα βανίλια... να αντικαταστήσουμε τα καρύδια με φουντούκια (αν και πιστεύω πως τα καρύδια είναι ιδανικά)... να βάλουμε κερασάκια γλασέ κομμένα... να πασπαλίσουμε με καρύδα τριμμένη... (αν έχεις άλλες ιδέες, θα χαρώ να μου τις γράψεις στα σχόλια)


Πραγματικά, τέλειο! Μπορεί να έφαγα ένα μόνο κομμάτι (κάνουμε και κάποια διατροφή ντε!), αλλά ήταν στ' αλήθεια τέλειο! Κέρδισε ακόμα κι εκείνους που είναι ταγμένοι στις λευκές κρέμες.
Και εδώ, με βλέπετε με τη στολή μου έτοιμη για το Haloween! Για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών!






Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!



You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Απορώ αν υπάρχει κάποιος που να μην του αρέσουν τα γλυκά των γενεθλίων :)
    Πολύ εύκολη συνταγή φαίνεται, και τρελαίνομαι και για τη σοκολάτα, επρέπε να μου κρατήσεις κι εμένα ενα κομμάτι.
    Φιλιά, κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα, είναι όντως εύκολη συνταγή και μπορείς να το φτιάξεις κι εσύ!
      Πολλά φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  2. Ένα ταψί, παρακαλώ!
    Τέλειοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο ένα ταψί;; Και δύο, και τρία! Χαχαχα!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs