Αναβολές

15.10.18


Μέσα σε όλο αυτό το μίνι χαμό που επικρατεί τελευταία στη ζωή μου, προσπαθώ να βρω μία ισορροπία. Θα ήταν άδικο να πω ότι η δουλειά μου με κρατάει όλη μέρα απασχολημένη, αλλά σίγουρα μου παίρνει το μεγαλύτερο μέρος της μέρας μου. Κι όχι μόνο η δουλειά μου καθαυτή, αλλά και όλα τα παρακλάδια της, όπως η διόρθωση ασκήσεων των μαθητών στο σπίτι, η εύρεση εργασιών και το πλάνο του μαθήματος που θα ακολουθήσω καθημερινά... αλλά και το προσωπικό μου διάβασμα για το μεταπτυχιακό μου, όπως και οι προπονήσεις μου... σίγουρα με κρατούν απασχολημένη ολόκληρη την ημέρα τελικά, με αποτέλεσμα να μην έχω σχεδόν καθόλου χρόνο να γράψω εδώ μέσα. Όμως, έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως αυτό το project θα το φέρω εις πέρας - και θα το κάνω! Μπορεί να μην είμαι συνεπής στη δημοσιοποίηση των απαντήσεών μου για το 5-year-Journal, παρ' όλα αυτά η αλήθεια είναι πως απαντάω καθημερινά στις ερωτήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι καθυστερώ να τις αναρτήσω κι εδώ, το έχουμε πει άλλωστε πόσο αναβλητική είμαι, έτσι δεν είναι;
Εδώ είναι λοιπόν οι πρώτες 10 μέρες του Οκτώβρη...


1) Ποιο είναι το τελευταίο άτομο με το οποίο πέρασα ποιοτικό χρόνο; 
Η γιαγιά μου. 

2) Ποιον αγκάλιασα σήμερα; 
Μία μαθήτριά μου. 

3) Η μέρα μου σε μια λέξη. 
Πονοκέφαλος. 

4) Πώς είμαι; 
Ενθουσιασμένη με το νέο μου υπολογιστή! 

5) Τι με εντυπωσίασε σήμερα; 
Σήμερα εντελώς τυχαία βρήκα στο μεταπτυχιακό τον καθηγητή που είχα στα μαθηματικά στη Β' λυκείου! Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ και χάρηκα ακόμα περισσότερο που τον έβλεπα μετά από τόσα χρόνια, και πραγματικά με εντυπωσίασε το γεγονός ότι έπειτα από τόσα χρόνια, και ενώ βλέπει εκατοντάδες παιδιά ετησίως, όχι απλά με αναγνώρισε, αλλά θυμόταν και το μικρό μου όνομα, αλλά και τη γενική μου εικόνα μέσα στην τάξη!

6) Τι θα μπορούσα να είχα διαχειριστεί καλύτερα σήμερα; 
Όλα καλά πήγαν. Δεν μπορώ να πω ότι θα ήθελα να αλλάξω κάτι από τη σημερινή ημέρα. 

7) Ποιο είναι το τελευταίο χαζό πράγμα που έκανα; 
Δε θα το χαρακτήριζα χαζό, αλλά σίγουρα είναι κάτι που θα έπρεπε να πάρω πιο σοβαρά... το ότι έχω αμελήσει να κάνω τις εξετάσεις αίματος. 

8) Σήμερα ξόδεψα ή αποταμίευσα; 
Αποταμίευσα.

9) Εάν μπορούσα να επιλέξω ένα μόνο πρόσωπο που θα περνούσα τη σημερινή μέρα, ποιος θα ήταν; 
Η μαμά μου. 

10) Ποιο είναι το τελευταίο δώρο που έδωσα και σε ποιον; 
Το εισιτήριο του σινεμά πιάνεται ως δώρο; Αν ναι, το έκανα δώρο στον αδερφό μου. Αν αυτό δεν πιάνεται σαν δώρο, τότε... θα έλεγα ένα σακουλάκι με φιστίκια, στον Ω. 


Θυμίζω πως εδώ μπορείτε να βρείτε τις ερωτήσεις του Οκτωβρίου.


5-Year-Journal



Αυτά από εμένα για σήμερα, σας φιλώ και εύχομαι να έχετε μια όμορφη μέρα και μία δημιουργική εβδομάδα!







Follow me on

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Καλησπέρα Αναστασία και καλή σου βδομάδα.
    Είπες "προπόνηση". Σε τι άθλημα Αναστασία μου ; ρωτάω γιατί αγαπάω τον αθλητισμό και, παρά τα χρόνια μου, το παλεύω σε ατομικό επίπεδο.
    Ο Απολογισμός της μέρας σου πολύ ενδιαφέρων.
    Να περάσεις μια γόνιμη βδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη! :)))
      Οι προπονήσεις μου αφορούν βασικά το τρέξιμο, αλλά ασχολούμαι και με την ενδυνάμωση και το πιλάτες. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω kick boxing, αλλά δυστυχώς δε βρίσκω πρωινά τμήματα, είναι όλα απογευματινά (και τα απογεύματα εργάζομαι)...
      Με τι ασχολείσαι εσύ, Γιάννη; Πόσο, μα πόσο χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την ποιότητα ζωής τους και την υγεία τους! Η γυμναστική, ακόμα και στην πιο ήπια μορφή της (περπάτημα) έχει τόσα πολλά οφέλη στον οργανισμό μας, αλλά και στην πνευματική μας κατάσταση!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτο με την αναβλητικοτητα το εχω και εγω και εκνευριζομαι με τον εαυτο μου..
    Θελω να βρω χρονο να κανω καποια πραγματα που εχω στη λιστα μου ως καθημερινα και παντα τα αναβαλλω οτι και καλα δεν προλαβαινω ενω ουσιαστικα και για να μην κρυβομαι βαριεμαι... Θελω να γραψω και αναρτησεις γιαα εδω ... και πρεπει να κανω προεργασια και καπως μου ερχεται... οφουυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα καλά... κλασική ιδιότητα του Ζυγού η αναβλητικότητα... Είμαστε ψιλοτεμπελάκια σε θέματα δευτερεύοντα, αλλά πολύ εργατικοί στις σοβαρές δουλειές μας. Μη νιώθεις άσχημα, αν δε σου δημιουργούν θέματα στην καθημερινότητά σου, αν και για να είμαι ειλικρινής εγώ προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να είμαι λίγο πιο συνεπής σε όλα. Θα τα καταφέρουμε, Έλενα, πού θα πάει...!

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs