Job your passion!

8.12.17


Τον τελευταίο καιρό θέλω να σου μιλήσω, αγαπητέ μου αναγνώστη, για κάτι που είναι ένα τεράστιο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Τη δουλειά μου.
Τη δουλειά μου, όχι, δεν την αντιμετωπίζω σαν δουλεία (η ελληνική γλώσσα έκανε εξαιρετική μεταφορά του τόνου σε αυτή τη λέξη, για κάποιους ανθρώπους). Και όχι, δε μισώ τις Δευτέρες. Γιατί απλούστατα, εργάζομαι και τα Σάββατα, και Κυριακές πρωί, και Κυριακές απόγευμα, και γιατί –βασικότερο– λατρεύω αυτό που κάνω. Εάν δε με ξέρεις ήδη καλά, θα σου πω πως εργάζομαι σε φροντιστήριο ως καθηγήτρια Μαθηματικών, για τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Οι ώρες εργασίας μου δεν περιορίζονται μόνο στα απογεύματα, ωστόσο, καθώς έχω και αρκετή δουλειά που πρέπει να κάνω στο σπίτι, όπως να διορθώσω ασκήσεις, να προετοιμάσω τα επόμενα μαθήματα, να βρω ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, και να προσαρμόσω την κάθε διδασκαλία στο επίπεδο επίδοσης κάθε τμήματος. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η εργασία μου μπορεί να μου «φάει» και όλη την ημέρα.


Παρ’ όλα αυτά, θα ήθελα να με πιστέψεις όταν σου λέω ότι λατρεύω αυτό που κάνω. Είναι τρομερά συναρπαστικό για εμένα να ψάχνω και να αξιολογώ ασκήσεις που θα κάνω σε επόμενα μαθήματα…. μέσα από τη διόρθωση γραπτών να καταφέρνω να δω τις παρανοήσεις των μαθητών μου, συνεπώς να σκέφτομαι και πώς θα τις αντιμετωπίσουμε… αλλά και κατά τη διάρκεια της παράδοσης, κάθε άσκηση-πρόκληση για τους μαθητές, αποτελεί πρόκληση και για εμένα… Νιώθω έναν άγριο ενθουσιασμό όταν διδάσκω, όταν κατευθύνω τους μαθητές στο να ανακαλύψουν μόνοι τους νέες έννοιες και να χτίσουν τη νέα γνώση. Ειδικά σε πολλά σημεία, όταν σχεδιάζω τις επόμενες δραστηριότητες, αισθάνομαι την καρδιά μου να χτυπάει τόσο δυνατά από ενθουσιασμό και έξαψη, που μόλις πρόσφατα σκέφτηκα πως αυτό που νιώθω είναι το ίδιο με αυτό που νιώθει ένας ερωτευμένος λίγο πριν συναντήσει τον αγαπημένο του.
Για σκέψου, αναγνώστη, πόσο εκπληκτικό είναι να πληρώνεσαι για να κάνεις κάτι που σου προσφέρει τόση ικανοποίηση και χαρά! Για σκέψου πώς θα ήταν ο κόσμος μας αν όλοι έκαναν επάγγελμα το πάθος τους! Κανένας δε θα εργαζόταν κατσούφης, κανένας δε θα γκρίνιαζε, και όλες οι εργασίες θα γίνονταν πολλαπλάσια παραγωγικές.

Γι’ αυτό, και εσύ, βρες ποιο είναι το πάθος σου και άσ’ το να σε συνεπάρει! Θα εκπλαγείς!

Να έχεις μια όμορφη Παρασκευή!



You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πόσο υπέροχο είναι, καλό μου παιδί, να βλέπω νέους ανθρώπους με τόση όρεξη για δουλειά, με τόσο κέφι, με όραμα, με θέληση να αλλάξει αυτός ο κόσμος...
    Είναι στ' αλήθεια ελπιδοφόρο να υπάρχουν νέοι άνθρωποι που ακολουθούν την καρδιά τους και κάνουν αυτό που αγαπούν, με αγνά και άδολα κίνητρα.
    Στην εποχή μας, εμείς δεν είχαμε ιδέα. Ό,τι μας έλεγαν οι γονείς μας, αυτό κάναμε. Ευτυχώς, οι εποχές άλλαξαν (έτσι θέλω να ελπίζω). Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω νέους να είναι συνειδητοποιημένοι, να ξέρουν τι θέλουν και γιατί, και να το πράττουν. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία.
    Σε ευχαριστώ για το χαμόγελο που μου χάρισες. Με συγκίνησες πάρα πολύ σήμερα, σε ευχαριστώ! Είσαι ευλογημένη, μικρή μου!
    Καλή σου μέρα!
    Πολλά φιλιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο θα εμπνέεις τους μαθητές σου να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου... να κάνουν αυτό που αγαπούν με κέφι...
    Δασκάλα από τις λίγες είσαι, οι μαθητές σου είναι πολύ τυχεροί που σε έχουν! Είσαι ο άνθρωπος που χρειάζονται οι έφηβοι για να εμπνευστούν! 🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό θα ήταν το ιδανικό, να απολαμβάνεις την εργασία σου. Οι περισσότεροι άνθρωποι όμως δύσκολα βρίσκουν τι τους κάνει ευτυχισμένους... Είσαι πολύ, πολύ τυχερή! Συνέχισε την καλή δουλειά, Αναστασάκι! :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω πως ο πιστολέρο τα είπε όλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs