Hello December ❤

1.12.17



Επιτέλους Δεκέμβρης!
Ένας μήνας που κλείνει μέσα του
τη μαγεία, την αγάπη, τη ζεστασιά,
τη χαρά, το φως
των Χριστουγέννων!
Μπορεί όλο τον υπόλοιπο χρόνο
να είμαστε πολύ απορροφημένοι με τις δουλειές
και τις υποχρεώσεις μας,
αλλά ας γίνει αυτός ο μήνας μία γλυκιά προετοιμασία της ψυχής μας
για τη γέννηση του μικρού Χριστού μας.
Ας δώσουμε αγάπη και βοήθεια σε όσους το έχουν ανάγκη,
χωρίς όμως να ξεχνάμε και όσους ανθρώπους έχουμε καθημερινά δίπλα μας, που αγαπάμε και μας αγαπούν!

Καλό μήνα σε όλους!




You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Πολύ ωραία αυτά που έχεις γράψει! Καλό Μήνααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε εσένα Σταυρούλα μου! :))) ❤

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Αναστασάκι μου! Καλές γιορτές να έχετε, καλά Χριστούγεννα! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μάρθα μου! Καλές γιορτές με υγεία! ❤

      Διαγραφή
  3. Ελένη Κωνσταντίνα1.12.17

    Καλό μήνα γλυκό μου παιδί! Εύχομαι να έχεις τις πιο όμορφες γιορτές, με υγεία και γαλήνη για εσένα και την οικογένειά σου.
    Σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Κι εσείς να περάσετε όμορφα, με υγεία! ❤

      Διαγραφή
  4. Καλό κι όμορφο μήνα, με αγάπη κι υπέροχες στιγμές!
    Να είσαι καλά, Αναστασία μου!
    Φιλιά πολλά!🎄❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ καλό μήνα με υγεία και δημιουργικότητα εύχομαι, Αναστασία! :)))
      Πολλά φιλάκιααα! ❤

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs