Μυρωδιές, γεύσεις, εικόνες καλοκαιριού...

19.6.20


4) Ποιες μυρωδιές, γεύσεις, εικόνες μου θυμίζουν καλοκαίρι;
Η μυρωδιά και η γεύση της αλμύρας, η γεύση του καρπουζιού, τα γεμιστά, η στραπατσάδα, η μυρωδιά του πεύκου, ο ήχος που κάνουν τα κύματα όταν σκάνε στην παραλία, το ηλιοβασίλεμα, η ανατολή, η μυρωδιά της φύσης στον κάμπο...

5) Τι είναι υπέροχο σχετικά με τον μπαμπά μου;
Είναι πάντα καλοδιάθετος, έτοιμος να μας ακούσει, να μας συμβουλεύσει με σωστό τρόπο, να μας προστατεύσει... και το σπουδαιότερο, είναι «μπαμπάς», και όχι «πατέρας».

6) Το αγαπημένο μου παραμύθι/ο αγαπημένος μου μύθος.
Μμμμ... μου αρέσει πολύ η ιστορία της Mulan, που είναι γνωστό πως η ταινία είναι εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα, και πως όντως υπήρξε μία τέτοια γυναίκα. Επίσης, αγαπούσα πολύ την ιστορία της Αναστασίας Νικολάγεβνα, και τρελαίνομαι για τον μύθο που την ήθελε ζωντανή μετά τη σφαγή των Ρομανόφ - αν και οι περισσότερες έρευνες θέλουν αυτόν τον μύθο απλώς μύθο και όχι αληθινή εξέλιξη της ιστορίας. 


You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Γεμιστααααα, θάλασσα, αντιηλιακό, παγωτά, roadtrips... Πόσες χιλιάδες λέξεις να πρωτοθυμηθείς με τη λέξη "καλοκαίρι"...! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs