Μέσα Ιουνίου...

23.6.20



11) Ποια ήταν η τελευταία νίκη μου;
Η τελευταία πολύ σημαντική νίκη μου ήταν η ολοκλήρωση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας μου, για την οποία ο καθηγητής μου με συνεχάρη θερμά.

12) Τι με κάνει σκεπτική;
Έχω πολλά πράγματα αυτόν τον καιρό να με προβληματίζουν και με κάνουν να σκέφτομαι διάφορα, κυρίως με απασχολούν θέματα οριοθέτησης στις ανθρώπινες σχέσεις πάσης φύσεως.

13) Ποιος μου λείπει από την παιδική μου ηλικία;
Οι συμμαθητές μου από το Δημοτικό. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον περισσότερο. Αυτή η ανάμνηση των χρόνων στο δημοτικό είναι τόσο γλυκιά και νοσταλγική... Το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι πως μου λείπει και η προγιαγιά μου, με την οποία μεγάλωσα μαζί και την έχασα στα 16 μου.

14) Η αγαπημένη μου ανάμνηση με νερό.
Η βουτιά που έκανα από το κατάστρωμα στο Πόρτο Κατσίκι της Λευκάδας. Ο Στέλιος ακόμα το θυμάται και γελάει.

15) Πώς το σπίτι μου διαμόρφωσε το χαρακτήρα μου;
Το σπίτι μου, αν εννοηθεί η οικογένειά μου, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα μου, καθώς ήταν ο βασικός παράγοντας που διαμόρφωσε την ηθική μου, ειδικά σε θέματα σχέσεων. 

16) Ποια λέξη ή φράση είναι σημαντική για εμένα;
«There is not a limit to what I can dream cause I've got something to believe in», είναι στίχοι από το τραγούδι του Dima Bilan “Believe”.

17) Πότε νιώθω αβοήθητη;
Σχεδόν ποτέ. Δεν μπορώ να θυμηθώ συγκεκριμένες περιστάσεις που να νιώθω αβοήθητη. Ίσως υπάρχουν περίοδοι ή θέματα που ζορίζομαι, όμως σε γενικές γραμμές έχω δουλέψει πολύ με τον εαυτό μου και ξέρω πώς να αντιμετωπίσω το κάθε τι. Βέβαια, έχω πολύ μεγάλη πίστη στο Θεό, και έτσι ακόμα και σε περιπτώσεις που νιώθω να «πνίγομαι», ξέρω πως ο Θεός είναι εκεί και θα με βοηθήσει.

18) Τι υγιεινές επιλογές έκανα αυτήν την εβδομάδα;
Δεν έκανα υγιεινές επιλογές, ομολογουμένως. Και παγωτά έφαγα, και γλυκά, και ούτε στο στάδιο πήγα. Γενικά αυτή η εβδομάδα ήταν πολύ περίεργη σε θέματα επιλογών, επομένως... 

19) Τι είναι αυτό που κάνω εξαιρετικά καλά;
Η γκρίνια;; 🙈😂 Καλά, πέραν αυτού όμως, πιστεύω ότι είμαι πολύ καλή στη διδασκαλία, στη μαγειρική και στη συμβουλευτική.

20) Ποιος ήταν το μεγαλύτερο στήριγμά μου τον τελευταίο καιρό;
Τον τελευταίο καιρό νιώθω αρκετά «έξω απ’ τα νερά μου». Συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορώ να διαχειριστώ εύκολα – πολλές φορές μάλιστα σκέφτομαι πως ό,τι και να κάνω δεν είναι ποτέ αρκετό. Είναι πολύ λυπηρό να σε αδικούν, να μη ζητάνε συγγνώμη, και εν τέλει να σου ρίχνουν και φταίξιμο που είσαι στενοχωρημένος με αυτό. Σε όλη αυτή τη φάση αναζήτησης δεν έχω κανένα απολύτως στήριγμα. Είναι θέματα που δε θέλω να συζητήσω με κανέναν και ξέρω πως μόνο ο εαυτός μου μπορεί να με βοηθήσει να βρω ξανά τις ισορροπίες μου. 





You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs