Η κλασική μακαρονοσαλάτα

23.12.19


Υπάρχει άνθρωπος που δε χαίρεται να μοιράζεται ένα γιορτινό τραπέζι με τα αγαπημένα του άτομα; Το να είμαστε όλοι μαζί οικογενειακώς, αδέρφια, γονείς, παππούδες (εμείς δεν έχουμε, αλλά έχουμε - δόξα τω Θεώ - και τις δύο γιαγιάδες μας), είναι κάτι το ανεκτίμητο για εμένα. Νιώθω απίστευτη ευδαιμονία και ευλογία να τους έχω όλους κοντά μου. Είμαι τυχερή και το ξέρω και γι' αυτό ευχαριστώ το Θεό συνέχεια. Θέλω, λοιπόν, στα γιορτινά τραπέζια να τους ευχαριστήσω όλους, γι' αυτό προσπαθώ να φτιάχνω νόστιμα φαγητά και μεζεδάκια.
Σήμερα σας έχω συνταγή για μακαρονοσαλάτα που θα είναι εύκολη, αρέσει σε όλους, ταιριάζει με όλων των ειδών τα φαγητά, αλλά μπορεί να αποτελέσει και ένα γεύμα μόνη της για τις ημέρες που βαριόμαστε να φτιάξουμε κάτι καλύτερο αλλά θέλουμε και κάτι νόστιμο.


Η κλασική μακαρονοσαλάτα

♡ μισό κιλό ζυμαρικά της αρεσκείας μας (πένες, φουσίλι, φιογκάκια)
♡ πιπεριές διάφορα χρώματα, κομμένες σε καρεδάκια
♡ αγγούρι σε φέτες
♡ 350 γρ. τυρί τριμμένο
♡ 5 φέτες γαλοπούλα κομμένες σε καρέ
♡ 1 κεσεδάκι στραγγιστό γιαούρτι
♡ λίγη μαγιονέζα
♡ 2 κουταλιές της σούπας μουστάρδα
♡ κέτσαπ μέχρι να κοκκινήσει η σως


Βάζουμε τα ζυμαρικά να βράσουν al dente.
Στο μεταξύ ανακατεύουμε το γιαούρτι, τη μαγιονέζα, τη μουστάρδα και την κέτσαπ.
Σε μία σαλατιέρα βάζουμε τα ζυμαρικά, τις πιπεριές, το αγγούρι, το τυρί και τη γαλοπούλα και ανακατεύουμε.
Ρίχνουμε και τη σως και ανακατεύουμε καλά.

You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs