Πού πήγε το πι; - Λάκης Φουρουκλάς

10.1.17

Το «Πού πήγε το πι;» είναι η ιστορία ενός παιδιού, του Πέτρου, που δεν μπορεί να προφέρει το πι, γιατί είναι ακόμα μικρούλης. Αυτό όμως του δημιουργεί προβλήματα και κάποιες φορές ο Πέτρος βρίσκεται σε δύσκολη θέση.
Ο παππούς του, ενώ συνέχεια του λέει να μη στενοχωριέται, κατά βάθος ανησυχεί που ο μικρός Πέτρος δεν μπορεί να το προφέρει. Η αγάπη του εγγονού όμως για τον παππού και η διάθεσή του να τον βοηθήσει σε μία στιγμή που ο παππούς το είχε ανάγκη, του χαρίζουν  το πι που τόσο προσμονούσε.

Πρόκειται για μία ιστορία με χιούμορ αλλά και τρυφερότητα, κατάλληλο για παιδιά, και όχι μόνο, που προσφέρεται ελεύθερα και δωρεάν στο διαδίκτυο.
Περισσότερα για το συγγραφέα, δείτε εδώ.



Ταυτότητα του έργου:
Συγγραφέας: Λάκης Φουρουκλάς
Εικονογράφηση: Δημοτικό σχολείο Αθηένου, κύκλος Α’
Έκδοση: Αυτοέκδοση
Έτος έκδοσης: 2014
Σελίδες: 24
ISBN: 978-9963-9983-5-7


You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Ελεύθερα και δωρεάν στο διαδίκτυο;;; Θα το ψάξω αμέσως, γιατί πολύ μου αρέσουν τέτοιες ιστοριούλες! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, κι εμένα μου αρέσουν πολύ! Θα το βρεις σίγουρα! ;-)

      Διαγραφή
  2. Μόνο εγώ νόμιζα ότι το πι ήταν ο γνωστός άρρητος; 😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν το διαβάσω, κι εγώ την ίδια εντύπωση είχα! :D

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs