Ο άνδρας με την πουά γραβάτα

5.1.17



Ο Ιάκωβος Λέδερμαν είναι ένας 33χρονος επιτυχημένος άνδρας. Με σπουδές και πτυχία, με αυτοκίνητα και μία ανερχόμενη θέση στην περίφημη τράπεζα που εργάζεται. Παρ’ όλα αυτά αποφασίζει να βάλει τέλος στη ζωή του πέφτοντας από τον 24ο όροφο όπου βρίσκεται το γραφείο του.
Γιατί ένας άνδρας με τόσες επιτυχίες αισθάνεται πως δεν είναι ευτυχισμένος; Τι υπάρχει μέσα στο μυαλό του την ώρα της πτώσης; Μετανιώνει για την απόφασή του να αυτοκτονήσει ή όχι; Και τελικά, γιατί φοράει γραβάτες πουά κατά παραγγελία και όχι απλές του εμπορίου;
Ο «άνδρας με την πουά γραβάτα» είναι θεατρικό έργο στην κατηγορία της μαύρης κωμωδίας, που εγώ διάβασα σε ebook. Θα τολμήσω να πω πως μου άρεσε αρκετά, ήταν φρέσκο,  με χιουμοριστικά στοιχεία, αλλά και μία δόση ειρωνείας.
Σίγουρα θα ευχόμουν να καταφέρω να το δω κάποτε και σε μορφή παράστασης.
Έχετε δει την παράσταση ή έχετε διαβάσει το βιβλίο; Πώς σας φάνηκε;


Ταυτότητα του έργου:
Δημιουργική ομάδα: Ελ Ρόι,  Αριστοτέλης Καλύβας, Βάιος (Άκης) Βαΐου, Γιάννης Φαρσάρης, Γιάννης Καρακατσανίδης
Εκδόσεις: OpenBook – Ανοικτή Λογοτεχνία
ISBN: 978-960-99990-3-8
Αριθμός σελίδων: 46




You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Για να είμαι ειλικρινής, το όνομα Ιάκωβος Λέδερμαν κάτι μου θυμίζει, όπως επίσης και η ιστορία αυτή, μα είμαι βέβαιη πως δεν το έχω δει σε παράσταση, γιατί θα το θυμόμουν. Φαίνεται πάντως ένα σενάριο που σε προβληματίζει αρκετά, παρ' ότι κωμωδία.
    Καλή σου μέρα μικρή μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η αλήθεια είναι πως προβληματίζει αρκετά. Θα ήθελα να το δω ως παράσταση, πιστεύω θα αξίζει τον κόπο.
      Πολλά φιλιά! Καλό απόγευμα! :)

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δει, φίλη μου. Νομίζω όμως ότι πατάει σε ένα θέμα της καθημερινότητας πολλών από εμάς, γιατί δεν αισθανόμαστε ευτυχισμένοι όταν έχουμε τόσα πολλά;
    Φιλάκια πολλααααάά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάτι που κι εμένα με έβαλε σε σκέψεις, Μάρθα, ομολογουμένως...
      Καλό σου απόγευμα, ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον βιβλίο Αναστασία! Πρέπει να έχει ωραία πλοκή και πολύ γέλιο. Θα διαβάσω το βιβλίο μόλις βρω λίγο χρόνο. Συνέχισε δυναμικά την υπέροχη δουλειά που κάνεις!!! Πολλά φιλιάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται να το διαβάσεις όποτε θέλεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Τάσο μου, με ενθαρρύνεις!
      Φιλάκια πολλά, καλό σου βράδυ! :)))

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs