Hello March

1.3.20


Χαίρομαι τόσο πολύ που μπήκε ο Μάρτιος! Αν και παλιότερα αγαπούσα τον χειμώνα, τα τελευταία χρόνια αισθάνομαι μεγάλη ανακούφιση όσο πιο κοντά ερχόμαστε στην άνοιξη... Η μέρα μεγαλώνει, ο ουρανός είναι γαλανός και ο ήλιος ανεβάζει τη θερμοκρασία. Όχι ότι δε μου αρέσουν τα μπουφάν και τα μακρυμάνικα, αλλά νιώθω την ανάγκη για περισσότερο φως και λιακάδες.
Διένυσα ένα δύσκολο και απαιτητικό χειμώνα. Έφερε άγχος, αναστάτωση και λίγη στενοχώρια, με θέματα που εγώ αμέλησα (και άρα ήταν δικό μου λάθος και δική μου ευθύνη), όπως επίσης έφερε και το αίσθημα της απώλειας και της έλλειψης. Παρ' όλα αυτά, ήρθαν και αλλαγές στη ζωή μου, κατά βάση ευχάριστες. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι πλέον μου έγινε μάθημα να μην παίρνω αψήφιστα κάποια θέματα που είναι σοβαρά και να κινητοποιούμαι το συντομότερο δυνατό.
Ελπίζω και εύχομαι η άνοιξη που θα έρθει σε λίγες ημέρες να είναι πιο ξεκούραστη και να φέρει τη γαλήνη και την ξενοιασιά που χρειάζομαι – όσο αυτό βέβαια είναι εφικτό, μιας και σε κανα δυο μήνες είναι οι εξετάσεις των παιδιών μου και θα έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε.
Μένοντας στο Μάρτιο, που μόλις μπήκε, θα ήθελα να θέσω τους στόχους μου, όπως κάνω και κάθε μήνα.

*Να πάω κοντά σε ό,τι με γεμίζει.
*Να φροντίσω τα μαλλιά μου.
*Να διώξω ό,τι με πιέζει.
*Να γελάσω με την καρδιά μου.
*Να διαβάσω τουλάχιστον 50 σελίδες από το βιβλίο μου, που με περιμένει υπομονετικά επάνω στο κομοδίνο.
*Να φτιάξω μπισκοτάκια και να τα μοιράσω σε φίλους και μαθητές μου.
*Να πιω πολύ νερό.
*Να περάσω όμορφες στιγμές με εκείνους που αγαπώ, μακριά από το άγχος.
*Να συνεχίσω το γράψιμο στο μπλογκ μου.
*Να παραγγείλω πίτσα για βραδινό.
*Να ακούσω χαλαρωτική μουσική.
*Να γεμίσω τις Κυριακές μου με αγαπημένα πρόσωπα.
*Να κάνω τουλάχιστον 5 από τα παραπάνω.

Τέλος, εδώ θα βρεις τις ερωτήσεις του Μαρτίου για το 5 – Year – Journal.
Με αυτές τις μικρές σκέψεις, σε αφήνω, αγαπημένε αναγνώστη μου, και σου εύχομαι έναν υπέροχο μήνα, όπως ακριβώς τον ονειρεύεσαι.

Πολλά φιλιά!

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Εύχομαι ολόψυχα καλή μου φίλη την εκπλήρωση των στόχων σου σε μεγάλο βαθμό. Στέλνω τις ευχές μου για Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs