Κάνοντας αυτό που αγαπάς

3.11.17





You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Μακάρι Αναστασία μου όλοι να έκαναν αυτό που αγαπούσαν, σίγουρα η κοινωνία στο σύνολο της θα ήταν πιο ευτυχισμένη.
    Κάποιες φορές αυτό το αποτρέπουν οι συνθήκες, κάποιες φορές ο φόβος της αποτυχίας (ή τυχόν άλλες φοβίες του ατόμου).
    Όπως και να έχει δεν πρέπει ποτέ να σταματάμε να αγωνιζόμαστε για όσα (και όσους θα προσθέσω εγώ) κάνουν την καρδιά μας να χτυπάει δυνατά!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο ΠΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές όμως, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, αυτό δίνει κίνητρο, δύναμη και διάθεση και σε άλλους ανθρώπους. Το έχω δει πολλές φορές να συμβαίνει: Με έχουν εμπνεύσει άνθρωποι που γνώρισα (τους οποίους πάντα θα ευγνωμονώ για όσα έχω γίνει), αλλά και χωρίς να το ξέρω έχω εμπνεύσει κι εγώ με τη σειρά μου άλλους ανθρώπους που μου το έχουν πει. Η αγάπη γι' αυτό που αγαπάμε πάντα ακτινοβολεί επάνω μας και κάποιοι είναι πιο δεκτικοί στο να το δουν... Ακόμα κι ένας όμως να το δει, είναι κέρδος.
      Καλή Κυριακή να έχεις Μαρίνα μου! Σε ευχαριστώ!:)))

      Διαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs