Hello April 🌸

1.4.21


Καλώς ήρθες, αγαπημένε μου, γλυκέ μου Απρίλη! Ελπίζω να είσαι γεμάτος ωραίες εκπλήξεις!

Η αλήθεια είναι ότι περίμενα τον Απρίλη πώς και πώς, για διάφορους λόγους, ένας εκ των οποίων είναι ότι στο τέλος του είναι η Μεγάλη Εβδομάδα και λίγο μετά η Ανάσταση. Πόση γαλήνη, πόση ηρεμία, πόση ουσιαστική πίστη κρύβουν αυτές οι άγιες ημέρες! Είναι για εμένα η καλύτερη εποχή του χρόνου, γιατί μπαίνω σε μια διαδικασία περισυλλογής και καταλήγω στην κατάνυξη, που είναι τόσο αναγκαία για εμάς τους ανθρώπους της σύγχρονης εποχής με τους φρενήρεις ρυθμούς!

Επικεντρωνόμενη σε αυτόν τον μήνα, παραθέτω τους στόχους μου:

* Να καλλιεργήσω την προσωπικότητα του Εκπαιδευόμενου, αφήνοντας πίσω αυτήν του Επικριτή, όπως μαθαίνω στο βιβλίο που διαβάζω αυτόν τον καιρό.

* Να φροντίσω τα μαλλιά μου.

* Να φροντίζω το πρόσωπό μου καθημερινά, ακόμα κι αν βαριέμαι!

* Να φτιάξω σπιτική πίτσα για βραδινό.

* Να ακούω με τα αφτιά της καρδιάς.

* Να πιω πολύύυυυ νερό.

* Να φτιάξω ένα νόστιμο και υγιεινό smoothie.

* Να ετοιμάσω ένα δώρο - έκπληξη για επερχόμενα γενέθλια.

* Να πιστέψω στα θαύματα!

* Να διαβάσω όσο περισσότερο μπορώ.

* Να αποφύγω τη ζάχαρη.

* Να συναντήσω τη φίλη μου.

* Να συνεχίσω τη γυμναστική που δειλά-δειλά ξεκίνησα τον Μάρτιο.

* Να νιώσω ευγνωμοσύνη για όσα έχω - αλλά και όσα δεν έχω.


Σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι έναν υπέροχο μήνα, ακριβώς όπως τον ονειρεύεσαι!






 Anastasia
🌺
 
 




You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs