Ανασκόπηση Μαρτίου

31.3.21



Απίστευτο να έχει περάσει ΚΑΙ ο Μάρτιος. Η φύση έχει ήδη αρχίσει να φοράει τα καλά της, ενώ βγήκαν και οι πρώτες φράουλες. Θα γελάσεις, αλλά τις περίμενα πώς και πώς!

Για εμένα ο Μάρτιος ήταν ένας μήνας και καλός και κακός, με τα καλά να υπερισχύουν. Ξεκινώντας από τα κακά, ήταν κάπως... funeral, καθώς μέσα σε μια εβδομάδα χάσαμε δύο θείες μας, οι οποίες ωστόσο ήταν υπερήλικες. Μερικές φορές, όσο κι αν λέμε ότι αυτοί οι άνθρωποι απαλλάχθηκαν από τις ασθένειες και τους πόνους που είχαν και πλέον θα "ξεκουραστούν", καθώς και το ότι ο κύκλος της ζωής τους είχε φτάσει στο τέλος του χωρίς να αφήσει πίσω εκκρεμότητες, το περιθώριο να στενοχωρηθείς πάντα υπάρχει, ειδικά αν πρόκειται για συγγενείς. Τέλος πάντων όμως, αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

Κατά τα άλλα, ο Μάρτιος ήταν ευγενικός μαζί μου και πολύ γλυκός. Ήθελε δουλειά και πολλή προσπάθεια, όμως κατάφερα (και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!) να είμαι ήρεμη και γαλήνια, να μη νευριάζω και να μην αγχώνομαι όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλω. Ελπίζω να καταφέρω να διατηρήσω αυτή την οπτική και να μη γυρίσω σύντομα στο άγχος που με διακρίνει.

Όσον αφορά τους στόχους μου για τον Μάρτιο:

* Να γράψω σε ένα χαρτί τα συναισθήματά μου.

* Να περπατάω κάθε ημέρα τουλάχιστον 30 λεπτά.

* Να διαβάσω το βιβλίο μου με την παρέα ενός ποτηριού κρασί και με ένα κερί με άρωμα τριαντάφυλλο.

* Να κοιτάξω τους ανθρώπους στα μάτια.

* Να δώσω χωρίς να περιμένω να πάρω.

* Να δώσω τόπο στην οργή.

* Να κοιμάμαι νωρίς.

* Να εμπιστευτώ τον Θεό και να μην ανησυχώ για όσα δεν είναι στο χέρι μου.

* Να αφεθώ στις ονειροπολήσεις μου.

* Να πιω πολύ τσάι.

* Να κάνω τουλάχιστον 3 από τα παραπάνω.


Τέλος, τα βιβλία που διάβασα:

  • Βυζαντινός Σουλτάνος - Σελτσούκ Αλτούν
  • Το καπλάνι της βιτρίνας - Άλκη Ζέη
  • Ρωσικά λαϊκά παραμύθια
  • Παραμύθια της Χαλιμάς - Τόμος Β'
  • Ζεν σε 10 λεπτά - Owen O' Kane
  • Τι έτρωγαν οι Βυζαντινοί - Χρήστος Μότσιας
καθώς ολοκλήρωσα και ένα βιβλίο αγγλικών. Όχι και άσχημα, ε; (είδες τι θαύματα κάνει η έλλειψη κινητού; 😂)
Επίσης, είδα και τους δύο κύκλους της σειράς Το μυστικό της λίμνης, για την οποία θα μιλήσω πολύ σύντομα.
Εσύ πώς τα πέρασες τον Μάρτιο;







 Anastasia
🌺
 
 





You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs