Ανασκόπηση Φεβρουαρίου

26.2.21

anaskopisi-fevrouariou

        Δε νιώθεις κι εσύ πως ο Φεβρουάριος πέρασε πάρα πολύ γρήγορα; Ούτε που το κατάλαβα πώς έφυγαν οι ημέρες! Είναι όμως, ούτως ή άλλως, κάτι που συζητούσαμε και με τους μαθητές μου: όλες οι ημέρες μοιάζουν ίδιες, δεν υπάρχει καμία αλλαγή, δεν έχεις τίποτα να περιμένεις, τίποτα να ελπίζεις, απλώς ξυπνάς το πρωί και κάνεις τα ίδια πράγματα με την προηγούμενη μέρα, και με την παρα-προηγούμενη, κλπ... Ωστόσο, θα έλεγα πως ο Φεβρουάριος πέρασε όμορφα, αφήνοντας γλυκές αναμνήσεις στο διάβα του.

Ας δούμε τις τελευταίες ερωτήσεις από το 5–Year –Journal


22/2: Τι θέλω να βλέπω λιγότερο στη ζωή μου;

Λιγότερη ζήλια, λιγότερη κακία, λιγότερο εγωισμό, λιγότερη αδιαλλαξία...


23/2: Τι θέλω να βλέπω περισσότερο στη ζωή μου;

Περισσότερα χαμόγελα, περισσότερη αγάπη, περισσότερη συγκαταβατικότητα, περισσότερες «ανοιχτές κεραίες»...


24/2: Το χαρακτηριστικό που θαυμάζω περισσότερο στους άλλους είναι...

...η πειθαρχία. Το θεωρώ το παν στην προσωπικότητα κάποιου! 


25/2: Ποιο είναι το καλύτερο κομπλιμέντο που θα μπορούσαν να μου κάνουν;

Ότι είμαι καλή στη δουλειά μου. Είναι το μόνο που χρειάζομαι να ακούω για να παίρνω δύναμη και να συνεχίζω το δύσκολο διδακτικό έργο μου.


26/2: Τι με κάνει να νιώθω ότι αγαπιέμαι;

Είναι τα μικρά πράγματα της καθημερινότητας, οι μικρές κινήσεις που λένε “Νοιάζομαι για εσένα”.


27/2: Για ποιο πράγμα ανυπομονώ;

Δε θα ήθελα να το γράψω αυτό...


28/2: Μου λείπει...

Μου λείπουν τα αδέρφια μου, που είναι μακριά. Θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα έρθουν σπίτι.


Και σειρά έχουν οι στόχοι μου:

*Να δω μία ταινία ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου. 

*Να διαβάζω με συνέπεια τα αγγλικά μου.

*Να διαβάσω ένα βιβλίο. 

*Να κοιμάμαι όσο νωρίτερα μπορώ χωρίς να χάνω χρόνο χαζεύοντας στο κινητό. 

*Να ελέγχω περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο εκφράζομαι. 

*Να είμαι πιο συνεπής στον αθλητισμό.

*Να φτιάξω αλμυρά μάφινς.

*Να πίνω τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα. 

*Να δείξω την αγάπη μου. 

*Να βάψω τα νύχια μου κόκκινα.

*Να προσθέσω νέες συνταγές στο συνταγολόγιό μου.

*Να κάνω τουλάχιστον 3 από τα παραπάνω.


Τέλος, διάβασα ένα βιβλίο:

* «Κοιμήσου ήσυχη, Κατερίνα», του Σαρλ Εσμπραγιά

...είδα δύο ταινίες:

* 21 γέφυρες (21 bridges)

* Απαγωγή (Secuestro)

...ενώ :

* είδα τη μίνι σειρά «Και μετά δεν έμεινε κανένας»

* και έχω δει αρκετά επεισόδια από τη σειρά «Οι περιπέτειες του Ηρακλή Πουαρό»


Εσύ πώς πέρασες αυτόν τον μήνα; Θα περιμένω να μου πεις στα σχόλια.

Φιλάκια πολλά!


You Might Also Like

0 σχόλια

Στην παρέα των Top Blogs