30+1 τρόποι για να φτιάξεις μία κακή ημέρα

1.10.19




Καλό μήνα, καλό μήνα!
Άλλη μία φορά επιστρέφω εδώ, όπως και κάθε φθινόπωρο. Έχω ξαναπεί πως το φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή, γιατί με εμπνέει να ξεκινήσω πολλά πράγματα από την αρχή, να οργανώσω το χρόνο μου και να θέσω νέους στόχους για την καινούρια σχολική χρονιά. Ναι, τελικά το φθινόπωρο είναι η εποχή μου, και όχι μόνο λόγω γενεθλίων.
Ξέρω ότι δεν έρχομαι συχνά πλέον εδώ, κι αυτό γιατί σίγουρα δεν είναι μία από τις προτεραιότητές μου, αλλά και λόγω έλλειψης χρόνου, διάθεσης και πολλών άλλων. Σε καμία περίπτωση όμως δε σταματάω να βρίσκω τρόπους για να βελτιώσω τον εαυτό μου, για να κάνω καλύτερη την καθημερινότητά μου, να φτιάξω τη διάθεσή μου, αλλά και να αναστοχαστώ, να παρακινηθώ αλλά και να παρακινήσω... Μέσα σε αυτή την αναζήτηση λοιπόν, σήμερα θα σου παραθέσω ιδέες για φροντίδα του εαυτού μας σε μία κακή ημέρα. Είχα ήδη παλιότερα γράψει 5 τρόπους για να φτιάξεις την κακή σου διάθεση (τι εννοείς δεν το έχεις διαβάσει ΑΚΟΜΑ; Κάνε κλικ γρήγορα εδώ 😂), γι' αυτό και τώρα το συνεχίζω. Έτοιμοι;

  1. Πιες πράσινο τσάι! Δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω πολλά, τα ξέρεις ήδη και μόνος σου, απλά απόφυγε τον καφέ και πιες τσάι. Κάνει καλό στον οργανισμό σου, αλλά και στο πνεύμα σου. Εκτός των άλλων, είναι διουρητικό, με αποτέλεσμα να αποβάλλονται οι τοξίνες. Με ευχαριστείς αργότερα!
  2. Πάρε βαθιές αναπνοές. Ξέρω, μπορεί να είσαι έτοιμος να σκάσεις, να είναι πλημμυρισμένο το κεφάλι σου με σκέψεις και άγχος. Πάρε απλά 5 λεπτά, απομονώσου, και ανάπνευσε βαθιά. Θα σε βοηθήσει να αποφορτιστείς και να ηρεμήσεις.
  3. Γυμνάσου! Πόσες φορές θα σ' το πω; Οι ενδορφίνες που εκλύονται στο σώμα μας κατά τη διάρκεια της άσκησης, μας κάνουν χαρούμενους. Ξέρω ότι πολλοί θα πουν “Δεν έχω χρόνο, πνίγομαι στις δουλειές, ποια άσκηση και γυμναστική μου λες;”. Σε καταλαβαίνω. Για πολλά χρόνια κι εγώ δε σήκωνα το σώμα μου από την καρέκλα. Όμως όσο πιεσμένη κι αν είναι η μέρα σου, σίγουρα έχεις μισή ώρα για να περπατήσεις έστω. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες!
  4. Περπάτα στη φύση. Στο βουνό, στον κάμπο ή στη θάλασσα, δεν έχει σημασία. Αν μένεις κοντά σε κάποιο φυσικό περιβάλλον, εκμεταλλεύσου το. Και ποιος δεν ξέρει ότι η φύση μάς γαληνεύει;
  5. Αγόρασε λουλούδια και στόλισε το δωμάτιό σου. Όλοι αγαπούν τα λουλούδια. Ειδικά δε, αν είναι πολύχρωμα, σου φτιάχνουν ακόμα περισσότερο τη διάθεση.
  6. Γράψε 10 πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων! Ξέρω, μπορεί η ζωή σου να μην είναι τέλεια (κανενός δεν είναι, εντάξει;), μπορεί τη συγκεκριμένη μέρα κιόλας όλα να σου φαίνονται μαύρα και να είσαι σε φάση “τίποτα δεν μπορεί να πάει χειρότερα”. Κι όμως! Αν έχεις απλά πράγματα, καθημερινά, θα πρέπει να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό. Έχεις υγεία; Μπορείς να περπατάς; Να μιλάς; Να ακούς; Να βλέπεις; Να τρέχεις και να γελάς; Έχεις την οικογένειά σου που σε αγαπάει; Μία στέγη πάνω από το κεφάλι σου; Φαγητό και καθαρό νερό; Τίποτα από αυτά δεν είναι δεδομένα και μπορεί όλα να τα χάσεις μέσα σε μια στιγμή. Νιώσε ευγνωμοσύνη. Κι αν δεν έχεις τίποτα από όλα αυτά, μην ξεχνάς πως έχεις το Θεό.
  7. Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς! Αυτό είναι διαφορετικό από το (6). Γράψε αυτούς και αυτά που αγαπάς και η σκέψη τους θα σου δώσει δύναμη και κουράγιο.
  8. Γράψε ημερολόγιο. Ποιος γράφει ημερολόγιο τη σήμερον ημέρα, θα μου πεις... Κανείς. Ούτε εγώ. Πίστεψέ με όμως, αν πάρεις στα χέρια σου χαρτί και στιλό και κάτσεις να γράψεις αυτά που σε προβληματίζουν, θα δεις ότι θα αποφορτιστείς. Τα αρνητικά αισθήματα που έχεις θα διοχετευθούν στο χαρτί και θα ξεθωριάσουν από μέσα σου. Έπειτα, σκίσε το χαρτί και πέτα το. Ακριβώς έτσι θα πετάξεις και από πάνω σου την κακοκεφιά.
  9. Άκου την αγαπημένη σου μουσική! Classic! Τι να σχολιάσω εδώ;
  10. Κάνε κάτι για να γελάσεις! Εδώ μπορώ να πω πως είμαι τυχερή, γιατί με τους μαθητές μου έχω άπειρες ευκαιρίες να γελάσω, κάτι θα πουν, κάτι θα πω εγώ... η σχέση μας και το κλίμα μεταξύ μας πάντα είναι χαλαρό και έτσι δε ζορίζομαι ιδιαίτερα για να καταφέρω να γελάσω. Εσύ μπορεί να βρεις άλλους τρόπους – σίγουρα ξέρεις καλύτερα τι σε κάνει να γελάς.
  11. Βάλε μάσκα προσώπου και ενυδατική κρεμούλα! Κυρίες μου, δεν απευθύνομαι μόνο σε εσάς. Αν είσαι άντρας, δεν έχεις δικαιολογίες του τύπου “Είμαι άντρας, δεν ξέρω από αυτά”. Είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να φροντίζεις τον εαυτό σου. Δεν έχει να κάνει με το φύλο, αλλά με τον αυτοσεβασμό. Think about it!
  12. Κάνε ένα μπάνιο διαρκείααααααας! Πραγματικά, ίσως και να είναι το μόνο που αγαπώ τόσο πολύ. Μπαίνω στην μπανιέρα και ξετρελαίνομαι με όλα αυτά τα απίστευτα σαπουνάκια, αφρόλουτρα, σαμπουάν, scrub, μάσκες σώματος, τζελ, κλπ κλπ. Εκτός ότι μυρίζουν υπέροχα, θυμίσου ότι ξανά φροντίζεις τον εαυτό σου, που σε δύσκολες μέρες έχει λίγο περισσότερο ανάγκη για ντάντεμα.
  13. Κάνε ένα μανικιούρ/πεντικιούρ στον εαυτό σου. Ούτε εδώ αναφέρομαι ρητά στις γυναίκες. Και οι άντρες επίσης μπορούν να περιποιηθούν τα άκρα τους, για να τα διατηρήσουν καθαρά και απαλά.
  14. Διάβασε ένα ποιοτικό βιβλίο! Σίγουρα θα αποσπάσεις την προσοχή σου από τα προβλήματα, αλλά θα χαλαρώσεις κιόλας.
  15. Παρακολούθησε το αγαπημένο σου tv show.
  16. Δες την αγαπημένη σου σειρά ή ταινία.
  17. Μαγείρεψε το αγαπημένο σου φαγητό, αλλά μην το παρακάνεις. Φάε με μέτρο.
  18. Φάε σαλάτα. Δεν έχει γιατί. Γιατί κάνει καλό!
  19. Κάνε κάτι καινούριο! Αλήθεια, σίγουρα θα υπάρχει κάτι που θες να κάνεις, αλλά δεν το τολμάς. Δοκίμασέ το! Θα νιώσεις περήφανος για τον εαυτό σου που το προσπάθησες! Ένα παράδειγμα, μου αρέσουν οι ξένες γλώσσες, γι' αυτό σε περιόδους που δεν είμαι πολύ καλά, ξεκινάω την εκμάθηση μίας καινούριας, που παλιότερα φοβόμουν. Κάπως έτσι έχω φτάσει να γνωρίζω αρκετές γλώσσες, όχι απταίστως, αλλά σίγουρα σε ένα καλό σημείο για να συνεννοηθώ.
  20. Κάνε κάτι που αγαπάς πραγματικά. Σε εμένα αρέσει πολύ να διαβάζω Μαθηματικά και να λύνω ασκήσεις, αλλά και να κάνω εξάσκηση σε κάποια ξένη γλώσσα για να κρατάω τη “φόρμα” μου. Εσύ ξέρεις τι είναι αυτό που αγαπάς, αφιέρωσε λίγο χρόνο και θα νιώσεις καλύτερα.
  21. Πήγαινε στο αγαπημένο σου μέρος. Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αυτό, πλατεία, γυμναστήριο, καφετέρια, εκκλησία, σε κάποιο ύψωμα να δεις το ηλιοβασίλεμα... εσύ ξέρεις!
  22. Οργάνωσε μία απόδραση! Δεν έχει σημασία αν θα είναι πολυήμερη ή σύντομη, γιατί καταλαβαίνω ότι όλοι έχουμε δουλειές και υποχρεώσεις που πάντα τρέχουν. Ακόμα κι ένα απόγευμα να ξεφύγεις όμως από τα συνηθισμένα και να αλλάξεις περιβάλλον σε κάποιο πολύ κοντινό προορισμό, θα σου φτιάξει το κέφι.
  23. Πέρασε ένα βράδυ με άτομα που αγαπάς. Δείτε μαζί ταινίες, πιείτε ένα ποτό, χορέψτε, γελάστε, ή απλώς συζητήστε για όσα σας απασχολούν. Όλα θα φαίνονται καλύτερα μετά.
  24. Πάρε τηλέφωνο ή στείλε μήνυμα σε κάποιον που αγαπάς. Ακόμα κι αν έχεις τσακωθεί μαζί του, μη διστάζεις να πάρεις το κινητό στα χέρια σου και να πληκτρολογήσεις τον αριθμό του.
  25. Και εδώ θα σου πω πως αν όντως έχεις τσακωθεί με κάποιον που σε ενδιαφέρει, μείνε σιωπηλός. Ξέρω πολύ καλά πώς είναι να νιώθεις την οργή να σε κατακλύζει και μέσα στο μυαλό σου να έρχονται χιλιάδες πράγματα που θα ήθελες να του πεις για να τον πληγώσεις, όμως θα είναι τεράστιο λάθος αν το κάνεις. Μην απαντάς αμέσως. Πάρε το χρόνο σου, όσο χρειάζεται, σκέψου λογικά και όταν θα είσαι σε θέση να διαχειριστείς το γεγονός, μίλα ήρεμα και χωρίς θυμό. Συνήθως όλοι φωνάζουμε για να επιβάλλουμε το δίκιο μας, αλλά το μόνο που καταφέρνουμε είναι να το χάνουμε. Δε θες να νιώσεις ακόμα χειρότερα, έτσι δεν είναι;
  26. Αγκάλιασε κάποιον! Είναι αποδεδειγμένο πως 10 δευτερόλεπτα αγκαλιάς έχουν θεραπευτικές ιδιότητες.
  27. Βγες στον ήλιο! Θα νιώσεις αμέσως καλύτερα!
  28. Άλλαξε σεντόνια! Σου ακούγεται χαζό, ε; Σκέψου όμως την αίσθηση του μόλις να ξαπλώνεις σε καθαρά, φρεσκοσιδερωμένα, μοσχομυριστά σεντόνια. Ε, αυτό!
  29. Κοιμήσου! Δεν μπορούμε όλες τις μέρες να τα διαχειριζόμαστε όλα. Πάτα απλά ένα pause. Αύριο θα έρθει μια νέα μέρα!
  30. Κάνε κάτι καλό για κάποιον. Μία καλή πράξη, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι, θα σε βοηθήσει να νιώσει πολύύύυυ καλύτερα. Σε ποιον άλλωστε δεν αρέσει να νιώθει χρήσιμος στους γύρω του;
  31. Προσευχήσου! Μην το ξεχνάς. Η προσευχή θα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ημέρας σου, αλλά σε δύσκολες μέρες προσπάθησε να εντείνεις τη θέρμη της προσευχής σου. Και να είσαι σίγουρος πως εισακούγεται.


Σε κάθε περίπτωση, αν τίποτα από αυτά δε βοηθάει, μην ξεχνάς πως αύριο ξημέρωνει μία νέα μέρα. Θα κάνεις μία νέα αρχή και θα σου δοθούν νέες ευκαιρίες. 
Αυτά για σήμερα! Δεν ξέρω αν θα γράψω ξανά σύντομα, αλλά μέχρι τότε να προσέχεις τον εαυτό σου και να περνάς καλά!


Σε φιλώ!




You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Καλό μήνα Αναστασία. Κρατάμε τις όμορφες και πρακτικές συμβουλές σου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό και δημιουργικό μήνα, κορίτσι! Μου έλειψαν τα motivational posts σου και χαίρομαι που σε βλέπω ξανά πίσω - μου δίνεις πάντα κάποια τροφή για σκέψη. Οι ιδέες σου, πολύτιμες, όπως πάντα!
    Χαιρετώ με την ελπίδα να σε βλέπω συχνά ξανά εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2.10.19

    Καλησπέρα Αναστασάκι και καλό μήνα. Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό δεν είμαι σε καλή φάση γι' αυτό θα δοκιμάσω να εφαρμόσω κάποιες από τις ιδέες σου...μάλλον πρέπει να ξαναρχίσω γυμναστήριο που το'χω κόψει... Καλό σου βράδυ!
    ΥΓ. Σόρρυ που γράφω ανώνυμα, είμαι από το κινητό...
    Jason

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στην παρέα των Top Blogs

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *